Julkalendern fråga 17!
Forum > Off Topic > Julkalendern fråga 17!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mr_Ollivander
Elev |
Hej! Jag älskaar harry potter, men jag är inte den som kollar på "a very potter musical" hela dagarna, men vissta har jag gjort det nån gång. Men iaf, någon som kan svaret på fråga 17? Tack så mycket för svar!!!
fuck the cistem 17 dec, 2011 10:13 |
|
Ginnyy
Elev |
17 dec, 2011 10:14 |
|
joel9324
Elev |
Du får lösa det på egen hand, det har kommit 4-5 trådar om just detta ämne, använd sökmotorn till nästa gång
17 dec, 2011 10:15 |
|
RobinB2000
Elev |
Jag skulle också villja ha svaret till fråga 17.
Team Hufflepuffle! 17 dec, 2011 10:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Google is your friend! Ni kan snabbt söka på musikalen, få tag i den svenska wikipedia-sidan om musikalen och läsa er till svaret där. ^^ Lycka till!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 10:33 |
|
Margaret
Elev |
Det finns också en tråd i Mugglarpprtalen-kategorin där julkalendrar diskuteras. Fråga sådana här saker där hellre än att skapa nya trådar.
*låser denna tråd* ![]()
17 dec, 2011 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen