Where the hell is the snow?!
Forum > Off Topic > Where the hell is the snow?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jah, var är den? D: </3 Det är jul om en vecka och den har inte kommit än
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag har snö.
16 dec, 2011 21:44 |
|
Solkatten
Elev |
:"(
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 21:46 |
|
joel9324
Elev |
16 dec, 2011 21:51 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 21:51 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 dec, 2011 21:52 |
|
superman
Elev |
Freaking växthuseffekt.
16 dec, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
De senaste tre åren har vi haft extremvintrar med en halvmeter snö redan när december började som sen höll sig till friggin april. Standardvintern här brukar vara att snön kommer lagom till nyårsafton eller typ annandag jul för att retas. Men nu har vi blivit bortskämda med snö till jul tre år i rad så det vill jag ha igen!
(Pratar om södra Skåne nu för övrigt) 16 dec, 2011 21:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ååååh vad jag är trött på den beskyllningen xD Jag vet inte hur många jular jag har firat utan att snön inte funnits på backen men det är en del :'P För övrigt har man senast idag uppmärksammat genom median att snön inte kommer att komma innan jul för folket som bor nedanför Dalarna - typ. Så jag är lite bitter. Hade velat fota och vandrat i vitt område innan nästa arbetspass men jag får ta tillfället i januari istället om snön fått för sig att falla då. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Vi har bortsmält snö.
16 dec, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen