Sitter ett gäng där faktist!
Forum > Off Topic > Sitter ett gäng där faktist!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas
Elev |
Det finns faktiskt mugglisar som är aktivare i Mugglis Skypechatt än på sidan, som jag :3 Just nu sitter jag, Anapneo och Miyuki och driver lite med mjölkpaket. Jättekul.
16 dec, 2011 20:18 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglis Skypechatt? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Mugglis Skypechatt? o.O 16 dec, 2011 20:27 |
|
scarhead
Lärare |
16 dec, 2011 20:27 |
|
leumas
Elev |
Skrivet av scarhead: jag funderar på att skaffa det bara för skypechatten.... Gör det, vi har det helt ÅzM 16 dec, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen