Hjäääälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nicole <3
Elev |
Jag har funderat... Jag är ny här på Mugglis (och jag ♥ redan den) och jag undrar mååånga saker... till exempel hur man skriver på anslagstavlan. Du ser, jag kom just på hur man gör en ny tråd i forumet. Så då förstår du att jag vet INGENTING. Så... Skulle ni kunna ge tips, t.ex. hur man skriver på anslagstavlan?
Nicole ♥ ♆
16 dec, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
Du klickar på ett ledigt utrymme på anslagstavlan, och då kommer det upp en ruta där du kan skriva ^^
Och välkommen hit förresten 16 dec, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Välkommen hit, om du undrar något mer så kan du alltid mugglisposta någon, jag kan bl.a svara på några frågor om det behövs
16 dec, 2011 17:45 |
|
Nicole <3
Elev |
16 dec, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Svar på vart det finns utrymme: Där det inte sitter en lapp!
16 dec, 2011 17:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Det är ganska trångt ibland, men någonstans borde det finnas ett ledigt ställe där du kan sätta din lapp! ^^ Välkommen hit förresten, du kommer säkert att trivas jättebra!
![]()
16 dec, 2011 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen