Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ultimata HP-staden

Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden

1 2 3
Användare Inlägg
melle-hjrta
Elev

Avatar


Vad heter den ultimata Harry Potter staden i Sverige?? Alltså vart bor alla Harry Potter galna människor???? ingen i min stad gillar HP

16 dec, 2011 17:31

Borttagen

Avatar


Tror inte precis det finns någon speciell stad men Stockholm har ju störst befolkning så där borde de bo flest. Men tycker även det verkar som det bor många i Karlstad, känns som typ halva mugglis bor där

16 dec, 2011 17:47

Borttagen

Avatar


Inte där jag bor iallafall.

16 dec, 2011 17:48

Borttagen

Avatar


Jag vet faktiskt inte
Men det verkar inte vara så många där jag bor

16 dec, 2011 17:51

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tror inte precis det finns någon speciell stad men Stockholm har ju störst befolkning så där borde de bo flest. Men tycker även det verkar som det bor många i Karlstad, känns som typ halva mugglis bor där


hejdå gamla byhålla! Och HALLÅ Karlstad

16 dec, 2011 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Inte där jag bor iallafall.

^^This so much!

16 dec, 2011 17:53

Tonkss
Elev

Avatar


INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

16 dec, 2011 17:53

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Tonkss:
INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'(


alla Harry Potter galningar borde samlas på ett ställe, och bygga upp en stor HP-stad XD där kan alla som är galna i Harry Potter bo där har vi lösningen på allas problem

16 dec, 2011 18:31

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Inte där jag bor iallafall.

^^This so much!


Säger som Lee, THIS!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lw5u89CoOi1qaj3oy.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

16 dec, 2011 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonkss:
INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'(


Ska vi gråta tillsammans? :'(

16 dec, 2011 19:48

1 2 3

Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden

Du får inte svara på den här tråden.