hjälp med gåtor
Forum > Off Topic > hjälp med gåtor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag fyllde 18 igår!
I denna sak, kan man förvara sånt som finns i en vak. Men det är inte det som är dess mening. Och den här presenten har fått en försening. Nu har vi denna sak inhandla, så att du dig ska kunna förvandla. Du kan förvandla dig till vem du vill bara du ett hårstrå lägger till! Det kan ni nog själva lista ut vad det är När du inte med en sak myser kan du lägga den på denna sak som lyser. Voldemort har inte en sån sak. Om han inte gömmer den i sin bak. Den kan få din favoritsak att stå utan användning av de små pillerna blå! WHAT? ![]() ![]()
16 dec, 2011 14:39 |
|
Borttagen
|
Hmm den var klurig... Tro du att dom är seriösa med det där med Voldemorts bak eller skrev dom det bara så att det skulle rimma?
Pillerna, menar dom batterier? Av någon anledning tänker jag på en sån där profetia-kulla, men där är det nog inte 16 dec, 2011 15:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-16 kl. 15:19
|
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hmm den var klurig... Tro du att dom är seriösa med det där med Voldemorts bak eller skrev dom det bara så att det skulle rimma? troligtvis så var do nog väldigt oseriösa xD ![]() ![]()
16 dec, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Ahh det kan ju vara vad som helst
16 dec, 2011 15:21 |
|
Salazar1
Elev |
När du inte med en sak myser kan du lägga den på denna sak som lyser. Den där meningen får en knytnäve i magen.....Något som Voldemort inte har, näsa eller? Vettefan alltså...
Slytherin Pride 16 dec, 2011 15:28 |
|
Borttagen
|
av de små pillerna blå
WTF? :o 16 dec, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
^haha tror dom menar viagra
16 dec, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Ohh fan vad den sista gåtan kan misstolkas
OM de blå pillerna är viagra och din favoritsak är en kroppsdel så vet jag nog vad det är 17 dec, 2011 15:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH Den andra kan man kanske tolka på olika vis men om jag har rätt så HAHAHAHAHAHAHA Voldemort har den i sin bak trololol. Dina vänner har en fantastisk humor.
ps. jag har inte förstått mig på den första. Den andra var fett enklare! ...eeeh, jag vet inte vad det säger om mig dock. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 15:50 |
|
Freja
Elev |
Den var svår!
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 dec, 2011 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen