Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit tjej & killnamn

Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn

1 2
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Vilka är era? ^^ Mitt favorit tjejnamn är Charlie! Coolt ju Killnamn vet jag inte riktigt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 09:13

Borttagen

Avatar


Jag tycker att Lovis och Runa är hemskt fina.

Gillar Silas, Severin, Severus och Malachai när det gäller killar.

16 dec, 2011 09:15

Borttagen

Avatar


jag vet faktiskt inte riktigt... xD
men killnamn är det nog Leo och Liam, Richard, och säkert några till som jag inte kommer på nu.
Tjejnamn... hm, Lucy! Alice är fint också. (;

16 dec, 2011 09:15

Ms.Markus
Elev

Avatar


Tjejnamn: Charlie är fint, och jag tycker också att Astrid är fint! Killnamn vet jag inte riktigt..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

16 dec, 2011 09:16

Solkatten
Elev

Avatar


Luna är också coolt ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 09:36

themarauder
Lärare

Avatar


Tjejnamn: Charlie, Keira
Killnamn: Emmet, Remus och Sirius

Eller ngt =)

=) - just like themarauder

16 dec, 2011 09:44

Solkatten
Elev

Avatar


James är också ett fint killnamn

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 09:50

Minidjuret
Elev

Avatar


Luna, Venus, Alice, Charlie, Alex, Rickard, Luke, Pontus, John xD

16 dec, 2011 10:26

Kintsugi
Prefekt

Avatar


#1 Spontant skrev jag ner namnen som jag alltid tänker på.
Toppfavoriten, tjejnamn: Ronja
Toppfavorterna, killnamn: Vincent, Sebastian, Kristoffer, Alexander, Naoya, Naoto, Ryuu, Ryo
Toppfavoriterna, unisexnamn: Robin/Robyn, Kim, Naoki

#2 Det finns ett stort antal andra namn som jag gillar och jag kommer säkert vilja redigera den här listan flera gånger - MEN, det låter jag bli med. ^^ Toppfavoriterna över favoriterna är nämnda.

#3 ...vi har en namntråd där många kommit med väldigt många favoritnamn. Någon som är skicklig nog att orka ta fram den?

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

16 dec, 2011 10:36

enile
Elev

Avatar


Oj, svårt!
Jag gillar Lowe och Evangeline på tjejer och Jasper och Link på killar!

16 dec, 2011 10:43

1 2

Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn

Du får inte svara på den här tråden.