Har du använt magi?
Forum > Harry Potter > Har du använt magi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Jag har gjort det, eller iaf i en dröm. Jag skulle vara med i något krig och fick använda magi för att slå tillbaka piraterna. Men de jag skulle kriga med trodde inte på mig, så jag använde "Accio" och lockade till mig en mandarin och "Wingardium Leviosa" för att få piratskeppet att sväva iväg. xD
Har ni varit med om något sånt här? Det var en underbar feeling när man vaknade och bara: "Wow jag har använt magi". C:
16 dec, 2011 07:58 |
|
Lisen563
Elev |
Jag slog mot dötsätare i ¨ågot mystiskt hus för några nätter sedan. ♥
16 dec, 2011 08:45 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har kunnat flyga i mina drömmer
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 08:51 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jag har kunnat få blommor att växa och jag har kunnat flyga
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 16 dec, 2011 08:52 |
|
Solkatten
Elev |
Fast de gånger jag har flygit är typ bara en meter ovanför luften x'd Men ändå ^^ Fast det var några år sen jag tror jag drömde det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 08:53 |
|
miliksom
Elev |
Jag har lärt mig gå det kändes magiskt o.O
Nämen jag duellerade med Lucius Malfoy härom dagen. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12159 16 dec, 2011 10:01 |
|
AgnesCecilia
Elev |
Dagen innan jag blev medlem här drömde jag att jag bodde på Hogwarts i Ravenclaw( Då kunde jag både flyga kvast och använda magi). Sen blir jag medlem här och hamnar i Ravenclaw, efter det kollar jag mitt Hp-namn som var Eleanor Ravenclaw. Jag tror jag är en riktig Ravenclaware x)
16 dec, 2011 10:02 |
|
Borttagen
|
Ibland i skolan tar jag en pinne och leker att de är en trollstav, och ibland drömmer jag om att jag spelar Quidditchi.
16 dec, 2011 10:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-16 kl. 10:39
|
|
Borttagen
|
Jag har flygit på en hippogriff liknande fågel-sak en gång i en dröm xD. Och jag har önskat Robert Pattinson i en magisk önskebrunn och han dök upp, om det räknas? C':
16 dec, 2011 10:39 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Klart jag har, trollar varje dag
Hur klarar man sig annars genom skolan? ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 16 dec, 2011 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen