Harry Potter och fika träff
Forum > Off Topic > Harry Potter och fika träff
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ran
Elev |
Hej, tänkte bara höra om det är några som är intresserade att träffas, Prata skit och massor HP och kanske ta en fika någonstans i centrala göteborg? På söndag eller så?
Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 15 dec, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
Åh... min syrra (som är ett GIGANTISKT Potter-fan) skulle nog ha älskat att göra det.
Kan fråga henne om hon kan kika förbi den här tråden! 15 dec, 2011 18:29 |
|
månbarnet
Elev |
Hej, det är jag som är Yvjas syster! Kan mycket väl tänka mig att göra det
15 dec, 2011 21:18 |
|
Ran
Elev |
Tyvärr så har det hänt lite sker och blivit ändrade planner på söndag så jag kommer att ha fullt upp
Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 17 dec, 2011 18:20 |
|
månbarnet
Elev |
Japp, kankse en annan gång!
17 dec, 2011 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen