Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter och fika träff

Forum > Off Topic > Harry Potter och fika träff

Användare Inlägg
Ran
Elev

Avatar


Hej, tänkte bara höra om det är några som är intresserade att träffas, Prata skit och massor HP och kanske ta en fika någonstans i centrala göteborg? På söndag eller så?

Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

15 dec, 2011 16:52

Borttagen

Avatar


Åh... min syrra (som är ett GIGANTISKT Potter-fan) skulle nog ha älskat att göra det.

Kan fråga henne om hon kan kika förbi den här tråden!

15 dec, 2011 18:29

månbarnet
Elev

Avatar


Hej, det är jag som är Yvjas syster! Kan mycket väl tänka mig att göra det

15 dec, 2011 21:18

Ran
Elev

Avatar


Tyvärr så har det hänt lite sker och blivit ändrade planner på söndag så jag kommer att ha fullt upp men en annan gång kanske...

Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

17 dec, 2011 18:20

månbarnet
Elev

Avatar


Japp, kankse en annan gång!

17 dec, 2011 20:15

Forum > Off Topic > Harry Potter och fika träff

Du får inte svara på den här tråden.