Vilken possition?:)
Forum > Harry Potter > Vilken possition?:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLover
Elev |
Vilken possition skulle ni ha i quidditch?
Jag skulle någ vara jagare 8 maj 2013 ♥ 13 dec, 2011 20:47 |
|
Legolas
Elev |
Slagman eller sökare. Slagman för att jag gillar att slå på folk.
Och sökare för att jag är så van vid bollar. *misstolka inte* ![]() ![]() ![]()
bara så ni vet är jag nästan alltid oseriös
13 dec, 2011 20:52 |
|
joel9324
Elev |
13 dec, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
SEEKER :3
13 dec, 2011 21:19 |
|
si_tonks
Elev |
13 dec, 2011 21:19 |
|
Anapneo
Elev |
13 dec, 2011 21:20 |
|
joel9324
Elev |
Kan inte leta upp något nu, men googla "harry potter quidditch test"
13 dec, 2011 21:25 |
|
si_tonks
Elev |
BLEV SLAGMAN! Haha, testet var inte så dåligt som jag trodde eftersom att jag alltid tänkt mig själv som en slagman, haha x)
![]()
13 dec, 2011 21:30 |
|
EmoCrew
Elev |
Jägare eller Sökare ;D
13 dec, 2011 21:59 |
|
si_tonks
Elev |
13 dec, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen