MangeMakers nya låtar!
Forum > Off Topic > MangeMakers nya låtar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Rubriken är given.... Men MangeMakers (de som har gjort Fest hos Mange) har gjort en till låt som heter Mange Bjuder! Jag gillar den verkligen
Mange Bjuder Och sen har de en till låt, som heter Jul Hos Mange. Den finns inte som musikvideo än, men låten finns på Spotify. Så.. What da ya thiink?
13 dec, 2011 19:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Jul hos Mange tyckte inte jag va bra, fest hos mange är awesome men jul hos mange var ju knappt en ny låt ._.' Men Mange Bjuder har jag faktiskt inte hört, ska lyssna på den nu
![]()
13 dec, 2011 19:21 |
|
leumas vän
Elev |
13 dec, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha paj! ._.
Ärligt talat kan jag inte säga att jag är besviken, jag hade inga förväntningar xD 13 dec, 2011 19:26 |
|
Jossi
Elev |
Gillar varken FHM eller JHM, men Mange bjuder är väl helt okej! Antar att det beror på soundet, gillar verkligen inte dom andra sounden.
![]() ![]()
13 dec, 2011 19:27 |
|
accioron
Elev |
Ja, de varierar sig ju verkligen.
13 dec, 2011 19:32 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av leumas vän: Men deras låtar borde inte ens få kallas musik. .-. Musik kommer i olika former.
13 dec, 2011 19:37 |
|
Freja
Elev |
Jag såg dom uppträda live i Stockholm, de sjöng JÄTTEDÅLIGT!
Men, men roligt ändå XD Everything is Dramione and nothing hurts. 13 dec, 2011 22:16 |
|
Borttagen
|
ÅHH OGILLAR DOM
13 dec, 2011 22:22 |
|
ninja
Elev |
ALLA manglar på nueee!
13 dec, 2011 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen