Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill komma ditt nu!!!

Forum > Harry Potter > Vill komma ditt nu!!!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej!
Jag känner mig som om jag är magisk på riktigt!! Kommer att börja på hogwords om ett par år iså fall! Känner någon lika dant!

13 dec, 2011 17:41

Nagato Seno
Elev

Avatar


Jaa, men jag borde då gå redan på mitt andra år... När jag var elva drömde jag att jag hade fått ett brev från Hogwarts, det blev en stor besvikelse när jag upptäckte att det bara var en dröm. Det var rena mardrömmen när jag vaknade...

Enade vi stå, splittrade vi falla

13 dec, 2011 17:57

Dramione99
Elev

Avatar


Jag känner mig inte särskilt magisk. Lite bara kanske. Men jag hade så gärna velat gå på Hogwarts... Lära mig allt, se allt det fantastiska! Tyvär är det lite sent för mig att börja nu...

13 dec, 2011 17:58

Borttagen

Avatar


Tråkigt nom skulle jag ha slutat för två år sedan så jag är nog en mugglare

Eller kanske en oupptäckt häxa som ska gå i vuxentrollkarlsskola

13 dec, 2011 18:09

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Synd.. Men i så fall skulle jag gå på trean!
Jag och mina kompisar fantiserar om att trollkarlar skulle komma och säga till oss och våra småsyskon att komma till Hogwarts och att det hänt fel när vi var elva osv

Imagination and dreaming is my life

13 dec, 2011 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej!
Jag känner mig som om jag är magisk på riktigt!! Kommer att börja på hogwords om ett par år iså fall! Känner någon lika dant!
vad är det som får dig att känna dig magisk? * Intresserad *

13 dec, 2011 18:45

Freja
Elev

Avatar


Hogwarts Vanessa Treens
(Ursäkta, är en obotlig perfektionist)XD

Everything is Dramione and nothing hurts.

13 dec, 2011 22:22

Ms.Markus
Elev

Avatar


Skulle gått mitt femte år -.-' ... så det är nog lite sent för mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F429721c25a7be8c8b8cc3a11babad36d%2Ftumblr_mlgfxjBIJS1s73np6o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m72bratYog1rp7i4y.gif

14 dec, 2011 09:54

Forum > Harry Potter > Vill komma ditt nu!!!

Du får inte svara på den här tråden.