Fjortistider.
Forum > Off Topic > Fjortistider.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Oh, vad jag vet att ni alla kommer hata den här tråden! Men jag var bara tvungen.
Ni kommer ihåg fjortistiderna va? De som tog slut för 2 år sen ungefär. HAHAH, sitter och tittar tillbaka på gamla bilder och låtar från de tiderna och kan inte låta bli att sakna skiten. När alla sprang runt med världens smink-rand, håret var värre än ett fågelbo och toffsar prydde hela benen. Jag var bara tvungen att dela med mig av lite bilder från min egen fjortistid: ![]() ![]() Belive it or not, that is me! Det kan man inte tro va? Och det känns nästan som att jag var den enda här som har varit sådär extremt fjortis </3. Men om jag inte var ensam så kanske ni vill dela med er av lite bilder osv? Jag kan underhålla mig i flera timmar genom att bara titta på gamla bilder och videos. Herregud vilka tider det var alltså. EDIT: Just de här tre bilderna var tagna samma dag. Så tro inte att jag hade samma kläder varje dag.
13 dec, 2011 00:16 |
|
themarauder
Lärare |
Hahah
Men så här såg jag ut för ca tre år sedan under fjortisperioden: Jag o storasyster på madame tussauds. Jag är den brunhåriga! Helt otroligt att jag var tönten bara för att jag inte var fjortis :O Det fanns bara två kategorier. ![]() Sorgligt nog finns det fjortisar än idag... Och jag tror att fjortisarna kommer med de nya nioåringarna typ :'/ =) - just like themarauder 13 dec, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2011 00:39 |
|
cannedcorn
Elev |
themarauder: Jag var alltid den där bruden som trodde att jag var så cool och hängde på hemmafester och raggade upp killar. SOM 12-ÅRING. Herregud..
Accalia: HAHA, jag kommer ihåg hur många punkare och emosar som hatade mig på den tiden. Jag var deras största fiende. Sen blev jag själv emo x). Men vilken sjuk nostalgi det är att titta på videos osv! Playahead var så sjukt i centrum då! http://www.youtube.com/watch?v=iUm8u8v8cno "Playaheads fjortislegender". Haha, jag känner /har pratat/har gemensamma vänner med minst hälften av alla på videon. Snacka om att jag var "inne" på den tiden. Till skillnad från nu. Största nörden liksom
13 dec, 2011 00:43 |
|
Borttagen
|
Hatet mellan de olika stilarna då var ju helt sjukt... Kommer ihåg hur det brukade bli stora bråk på skolor och liknande mellan "alternativa" och "fjortisar/gangstrar". xD
13 dec, 2011 00:50 |
|
cannedcorn
Elev |
^ HAHAHAHA, herregud ja! Och jag var alltid inblandad i de bråken på min skola. Jag skulle alltid lägga mig i allt. Fett irriterande liten brud jag måste ha varit :c
13 dec, 2011 00:52 |
|
Borttagen
|
Men när man tänker tillbaka på dessa (hemska?) tider, saknar man det ändå. Det var ju så patetiskt att det nästan var kul. :>
13 dec, 2011 01:00 |
|
Solkatten
Elev |
Har aldrig varit en fjortis
Förresten säger ni fjortis eller fjåårtis? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2011 01:02 |
|
Borttagen
|
På grund av min fars språk blir det "fjortis",precis som Monica blir "Moonica" istället för "Månnicca".... Lite off topic därja.
13 dec, 2011 01:07 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: På grund av min fars språk blir det "fjortis",precis som Monica blir "Moonica" istället för "Månnicca".... Lite off topic därja. säger fjortis tror jag. jo det gör jag! jag har aldrig varit inne i en fjortis period ![]() ![]()
13 dec, 2011 01:09 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen