Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Brevet från mig

Forum > Off Topic > Brevet från mig

Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Hej kära snögudar,

Jag råkade just se på vädret att det planerar att bli kallt och snö om en vecka. Jag tycker visserligen om tanken på snö till julen, men nu råkar det vara så att jag ska åka hem till min familj just den dagen, och skulle väldigt gärna vilja slippa hamna i snökaos. Nu har jag visserligen redan tänkt steget längre och åker med Swebus istället för SJ, vilket brukar vara mer pålitligt, men vill fortfarande inte hamna mitt i trafikolyckor, snöstorm och liknande.

Hoppas att ni har förståelse för detta och skulle möjligen kunna tänka senarelägga snöfallet med i alla fall en dag.

Vänligast,

Li

ps. Såg även att snön planerar stanna ett tag. Till nyår är ok, men skulle uppskatta om den försvann sedan. ds.



Vem vill ni skriva brev till idag?

without something there is no nothing

12 dec, 2011 18:38

joel9324
Elev

Avatar


Jag vill gärna skriva brev till en i min förra klass, men jag har inte tid just.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

12 dec, 2011 18:47

baramin
Elev

Avatar


Min första spontana tanke var Jan Björklund, men tror knappast att någon är intresserad av tio sidors gnäll. Får skära ner på det! : D

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

12 dec, 2011 18:50

Borttagen

Avatar


Jag skulle gärna vilja skriva ett argt brev till skånetrafiken, men har ingen ork till det eftersom att jag kom hem tjugo i fem idag när jag slutade 15:35 tack vare bussarna. " "

12 dec, 2011 18:54

Solkatten
Elev

Avatar


Skulle vilja skriva ett fan brev till Jedward som är 5 meter långt kanske? ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2011 20:00

Minidjuret
Elev

Avatar


Skulle vilja skriva brev till tomten så han kunde skicka lit' snö till mig...

Eller så skriver jag brev till någon som har snö, så kan den personen skicka det till mig i et kuvert.

Skulle uppskatta om någon gjorde det, tack på förhand^^

12 dec, 2011 20:02

Theabeanr1
Elev

Avatar


Skulle vilja skriva till min absolut underbara pojkvän som ligger på sjukhuset för att han har brutit benet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F576b76e58dca55e98700c21afcb305a9%2Fe6db68ad5f0430c9-18%2Fs540x810%2F520b1231e9213ca0ad14e27b0df96fa178c8d608.gifv

12 dec, 2011 20:27

Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


Killen jag är kär i.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

12 dec, 2011 22:24

MonsterCookie
Elev

Avatar


Ma brotha from anotha motha. Och killen jag inte borde gilla, men som jag gillar iaf. Vill bara förklara allt för hnm. Och vill att han inte ska svara, byta skola och att vi sen glömmer att det någonsin har funnits något VI mellan oss. </3 end of the story.

wolfstar deserved better.

12 dec, 2011 22:49

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skulle vilja skriva brev till tomten så han kunde skicka lit' snö till mig...

Eller så skriver jag brev till någon som har snö, så kan den personen skicka det till mig i et kuvert.

Skulle uppskatta om någon gjorde det, tack på förhand^^

Köp fejk snö

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2011 22:53

Forum > Off Topic > Brevet från mig

Du får inte svara på den här tråden.