Vad i helvete..
Forum > Off Topic > Vad i helvete..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disa
Elev |
Satte på julsånger och började sjunga. Då insåg jag att min röst var död.
VAD I HELVETE?! Jag har LUNGINFLAMMATION inte HALSFLUSS. Är superarg... Okej jättedumt och ett otroligt I-landsproblem men liksom.. MIN HALS, MIN RÖST! http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 12 dec, 2011 13:27 |
|
Elley
Elev |
12 dec, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
jag håller på att få lunginflammation, har tappat rösten i fredags >.<
men, krya på dig D: ♥ 12 dec, 2011 13:51 |
|
Borttagen
|
Krya på dig!
12 dec, 2011 14:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Oj! Kan det hända?
Jag fick ont i armen och klagade på att jag inte kunde vara på med idrottens "kasta boll"-övning. Vi drog till doktorn och ett dygn senare (efter att ha checkat armen) så checkade man lungan = lunginflammation. Där ser man. Doktorn sa "nu tar du det lugnt".... jag blev arg för bollkastning på idrotten var en favorit och vi skulle ha det vid nästa tillfälle också. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 dec, 2011 14:09 |
|
Borttagen
|
Kryyyya på dig ♥
12 dec, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
Åh hoppas du blir frisk snart
En gång hade jag haft öroninflammation utan att vetat om det. Det var lite skumt 12 dec, 2011 15:27 |
|
Rut Luna
Elev |
Naaaw, poor you! Det är HEMSKT att inte kunna sjunga X.X
Jag är faktiskt död. 12 dec, 2011 16:00 |
|
childhoodlight
Elev |
12 dec, 2011 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen