Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad i helvete..

Forum > Off Topic > Vad i helvete..

Användare Inlägg
Disa
Elev

Avatar


Satte på julsånger och började sjunga. Då insåg jag att min röst var död.

VAD I HELVETE?!

Jag har LUNGINFLAMMATION inte HALSFLUSS.

Är superarg... Okej jättedumt och ett otroligt I-landsproblem men liksom.. MIN HALS, MIN RÖST!

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

12 dec, 2011 13:27

Elley
Elev

Avatar


Tappade också rösten när jag hade lunginflammation

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

12 dec, 2011 13:44

Borttagen

Avatar


jag håller på att få lunginflammation, har tappat rösten i fredags >.<
men, krya på dig D: ♥

12 dec, 2011 13:51

Borttagen

Avatar


Krya på dig!

12 dec, 2011 14:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Oj! Kan det hända?

Jag fick ont i armen och klagade på att jag inte kunde vara på med idrottens "kasta boll"-övning. Vi drog till doktorn och ett dygn senare (efter att ha checkat armen) så checkade man lungan = lunginflammation. Där ser man. Doktorn sa "nu tar du det lugnt".... jag blev arg för bollkastning på idrotten var en favorit och vi skulle ha det vid nästa tillfälle också. xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

12 dec, 2011 14:09

Borttagen

Avatar


Kryyyya på dig

12 dec, 2011 14:37

Borttagen

Avatar


Åh hoppas du blir frisk snart

En gång hade jag haft öroninflammation utan att vetat om det. Det var lite skumt

12 dec, 2011 15:27

Rut Luna
Elev

Avatar


Naaaw, poor you! Det är HEMSKT att inte kunna sjunga X.X

Jag är faktiskt död.

12 dec, 2011 16:00

childhoodlight
Elev

Avatar


Krya på dig! Kram.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

12 dec, 2011 17:27

Forum > Off Topic > Vad i helvete..

Du får inte svara på den här tråden.