Vilka hänger på? :D
Forum > Off Topic > Vilka hänger på? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Kom och tänka på ett avsnitt i That's So Raven som jag såg för något år sen när de försöker hålla sig vaken i några dygn (inte sova alls!) och sen se hur de klarar sig/beter sig osv. Tänkte om vi inte kunde pröva det någon gång? x'D
Först måste vi dock bara bestämma när och hur länge. Själv tycker jag att två dygn räcker "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 03:37 |
|
Borttagen
|
Med risk att förstöra mina sovvanor vilket kan påverka negativt min skolgång....I'M IN
11 dec, 2011 03:45 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 dec, 2011 03:57 |
|
Solkatten
Elev |
Jullovet kanske?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 04:07 |
|
Borttagen
|
^Okidoki för mig
11 dec, 2011 04:16 |
|
Solkatten
Elev |
Men vilka dagar då?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 04:31 |
|
Borttagen
|
jag skulle inte ha något emot att göra ett försök
11 dec, 2011 09:22 |
|
Celebikai
Elev |
11 dec, 2011 11:01 |
|
Borttagen
|
Om det är på ett lov så är jag troligtvis med
11 dec, 2011 11:02 |
|
Li
Biträdande rektor |
Usch, jag kan inte göra sådant sen jag läste om hjärnans påverkan osv, och sedan är det ju inte bra för livet i allmänhet :p
without something there is no nothing 11 dec, 2011 11:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen