Vilken tid på dygnet ...
Forum > Off Topic > Vilken tid på dygnet ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
... brukar ni som mest vara inne här? ^^
Jag har ingen speciell tid eftersom jag är inne här dygnet runt typ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 00:38 |
|
Borttagen
|
Dygnet runt eftersom jag är inloggad på Mugglis via min Iphone ♥
11 dec, 2011 00:40 |
|
Ginnyy
Elev |
11 dec, 2011 00:40 |
|
Borttagen
|
Nästan all min lediga tid, går åt till Mugglis. ♥
11 dec, 2011 00:41 |
|
Solkatten
Elev |
Om jag typ skulle göra något skolarbete så är alltid jag inne här samtidigt
Mugglarportalen är VERKLIGEN beroendeframkallande ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 00:41 |
|
Borttagen
|
Typ när jag sitter vid datorn och bli oftast på nätterna på helgerna xD
11 dec, 2011 00:42 |
|
Solkatten
Elev |
Brukar ibland vara här på rasterna i skolan och till och med på lektionerna när ingen ser xd
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 00:43 |
|
adliitam
Elev |
11 dec, 2011 00:45 |
|
Enchanted
Elev |
This so much 11 dec, 2011 00:45 |
|
Borttagen
|
Antagligen mest på natten. Jag har saker att göra på dagen och kan inte sova på nätterna så Mugglis blir ett bra tidsfördriv. ^^
11 dec, 2011 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen