Spike-fan på anslagstavlan!
Forum > Off Topic > Spike-fan på anslagstavlan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Har vi ett spike-fan på anslagstavlan????!!! Eller lite BTVS-fan överhuvudtaget?
=) - just like themarauder 10 dec, 2011 22:28 |
|
Hotissue
Elev |
OMG :| Hade inte sett. Jag hoppas att alla som postade vet vad dom postar ♥♥ HAHAHA . Spike ♥
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
10 dec, 2011 22:33 |
|
themarauder
Lärare |
10 dec, 2011 22:34 |
|
Savi
Elev |
Haha! Åååh, jag var superfan för typ 3 år sen. Dock är det inget jag ser på särkilt mycket. Varken Buffy eller Angel.
10 dec, 2011 22:35 |
|
lillamymin
Elev |
Verkar som om vi har flera Spike-fan! Bloody Hell!
Spike e MIN♥ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 10 dec, 2011 22:36 |
|
themarauder
Lärare |
10 dec, 2011 22:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hahah Spike är så min att det inte finns!!!
without something there is no nothing 10 dec, 2011 22:42 |
|
lillamymin
Elev |
^
^Gör det, Angel ser så deprimerad ut hela tiden. Spike har i alla fall humor! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 10 dec, 2011 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen