Snape!
Forum > Harry Potter > Snape!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flinxy
Elev |
Är det någon mer än jag som tycker att Professor Snape är jätte läskig? Jag tycker det iaf.
10 dec, 2011 21:43 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Haha njaaa läskig är han väl inte
10 dec, 2011 21:53 |
|
EmoCrew
Elev |
Snape var obehaglig i typ 1 filmen, sedan gick det över så han blev typ awesome
10 dec, 2011 22:07 |
|
mionee
Elev |
10 dec, 2011 22:34 |
|
MaddeLovegood
Elev |
I början var han typ lite obehaglig, men jag tycker om honom.
10 dec, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Nej, aldrig läskig.
10 dec, 2011 23:07 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
10 dec, 2011 23:08 |
|
Borttagen
|
Han är skitläskig! Jag menar håret, ew... xD
10 dec, 2011 23:11 |
|
joel9324
Elev |
10 dec, 2011 23:11 |
|
childhoodlight
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2673
här finns det en tråd där du kan diskutera om Severus :>
10 dec, 2011 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen