Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nu är jag ARG!

Forum > Off Topic > Nu är jag ARG!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
superman
Elev

Avatar


http://www.youtube.com/watch?v=0PAJNntoRgA

Hur kan en människa tänka så?! Vart skulle världen vara på väg om alla tyckte och tänkte så? Jag tycker synd om hans barn.

10 dec, 2011 21:15

Borttagen

Avatar


ÅÅÅÅÅÅH VILL GE HONOM EN BOX I HANS FULA FACE >_>

10 dec, 2011 21:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag fick känslan av att jag precis ville dra ut den mysiga halsduken vi fick i kalendern och vira den sunt halsen/axlarna.. GAAAAH PUCKO!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 21:21

Borttagen

Avatar


Det tog lite tid innan jag förstod vad han menade.
Jag vill bara slå honom i hans huvud. Hoppas han inte blir president.

10 dec, 2011 21:24

Ginnyy
Elev

Avatar


"but you don't need to be in the pew every Sunday to know there's something wrong in this country when gays can serve openly in the military"

Alltså meningar som de här gör mig bara så himla arg. ARG. Han kan säga att det är någonting som är fel med bögar i militären. Vad är felet med det? Varför kan han inte tala om det? Jag vill veta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

10 dec, 2011 21:24

Borttagen

Avatar


Avada Kedavra på honom!! Obama måste kämpa nu, den där snubben får inte bli president, han är inte äns värdig en mandatplats!

10 dec, 2011 21:26

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Han påstår att han är kristen, det står i bibeln att man inte skall bära kläder vävda av två olika material. Och så tittar man på hans jacka...

Jag skrattar bara åt det här, det är beyond me.

10 dec, 2011 21:27

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Avada Kedavra på honom!! Obama måste kämpa nu, den där snubben får inte bli president, han är inte äns värdig en mandatplats!

Om man tittar på hur många gillningar mot ogillningar videon har så ser det inte ut att gå så bar för honom! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

10 dec, 2011 21:29

Borttagen

Avatar


^^Fast han säger aldrig att han är fundamentalist.

Btw, i Bibeln står det även att man ska behandla alla lika

10 dec, 2011 21:30

Borttagen

Avatar


Ingen får ta trollarnas trolls plats! Sarah Palin. Obama, beat this jerks ass >_>

10 dec, 2011 21:30

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Nu är jag ARG!

Du får inte svara på den här tråden.