Jump Style
Forum > Off Topic > Jump Style
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Är det någon här som kan dansa jump style?????
jag gör det eller iallafall "grund" stegen som jag kallar det. För er som inte vet hur man dansar jumpstyle är det något i stil med detta; http://www.youtube.com/watch?v=A19fJKpNqzw De bästa låtarna att dansa jump style till är Rock That beat och stamp on the ground Slytherin Pride 10 dec, 2011 14:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-10 kl. 15:08
|
|
Elley
Elev |
En kille som brukade uppträda på våra buggtävlingar dansade jump style
Men jag har själv noll erfarenhet av det...
http://nouw.com/ellenfelixson/
10 dec, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
Min morbror kunde det när han var liten. Men nu kan han det inte efter att ha gjort andra saker och inte haft tid med Jump Style. Jag kan i alla fall inget.
10 dec, 2011 15:17 |
|
Ylva
Elev |
Verkar kjempekult, ska nog testa.. Mowhaha
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 10 dec, 2011 15:21 |
|
Borttagen
|
En i min klass som heter William dansar det, han typ skulle visa vad det var en gång sp han börlade dansa men i slutet failade han totalt, han snubblad och föll rakt ner på knä, hela klassen gapskrattade och frågade om det hörde till dansen!
10 dec, 2011 15:27 |
|
scarhead
Lärare |
tror en kille gjorde det på skolans melodifestival/talangshow. han höll på att göra massa saker med fötterna och vann.
10 dec, 2011 15:28 |
|
Salazar1
Elev |
Det verkar ju som om det mest är killar som dansar det. kom igen tjejer det är fett nice
Slytherin Pride 10 dec, 2011 17:44 |
|
scarhead
Lärare |
10 dec, 2011 17:45 |
|
Salazar1
Elev |
Haha, vem vet du kanske blir proffs
Slytherin Pride 10 dec, 2011 17:45 |
|
leumas vän
Elev |
10 dec, 2011 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen