Harry Potter Peparkakshus!
Forum
> Harry Potter
> Harry Potter Peparkakshus!
Lisen563
Elev
|
Jag har fått göra ett litet peparkakshus helt själv vilket betyder att jag får göra vad jag vill med det. Jag skulle vilja göra något som har med Harry potter att göra men vet inte vad. Fundera på hogwarts men hur ska jag göra det? Någon idé?
10 dec, 2011 10:19
|
Ginny00
Elev
|
Kråkboet är ju annars en idé om du kan få det att hålla upp sig 
10 dec, 2011 10:23
|
Lisen563
Elev
|
10 dec, 2011 10:24
|
Safrina
Elev
|
Ja! Eller Azkaban är nog inte så svårt om man gör det som det ser ut i filmerna. Bara en trekant liksom. Så kan du slå av lite på en kant så att det ser ut som när Bellatrix kommer ut & det åskar i filmen x)
10 dec, 2011 10:29
|
Alfrida
Elev
|
10 dec, 2011 10:29
|
Lisen563
Elev
|
10 dec, 2011 10:33
|
Safrina
Elev
|
10 dec, 2011 10:56
|
Lisen563
Elev
|
10 dec, 2011 11:03
|
Alicia
Elev
|
10 dec, 2011 11:32
|
jolle963
Elev
|
Skrivet av Alicia: Jag ska nog göra en mini modell av Azkaban
10 dec, 2011 11:33
|
Du får inte svara på den här tråden.