Barcelona mot Real Madrid
Forum > Off Topic > Barcelona mot Real Madrid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chlekins
Elev |
I dag ska Barcelona möta Real Madrid och undrar vilket lag ni tror kommer vinna matchen? Själv tror jag att Real Madrid vinner.
![]()
10 dec, 2011 08:24 |
|
Fang
Elev |
Jag hoppas att Barcelona vinner, men jag men jag tror inget.
10 dec, 2011 08:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tro och tro. Jag hoppas med hela mitt hjärta att Barcelona vinner - aldrig att jag sviker en favorit! ♥
(Jag har rent spontant blivit intresserad av Barcelona, Inter och Man United under årens lopp så av okänd anledning har jag hållit på dessa lagen ALLTID men sällan följt resultat och matcher förutom när det väl varit dags för finaler xD. Varför det inte blivit Real Madrid eller Chelsea har jag inget bra svar på egentligen xD). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 09:50 |
|
EMELESEL
Elev |
Go Barca! Mitt fovvolag förutom Chelsea, hoppas verkligen de vinner, för jag gillar inte Real.
10 dec, 2011 09:57 |
|
Chlekins
Elev |
Real Madrid vinner dom är mycket bättre än Barcelona. Real Madrid leder ligan med 6 poäng och var det det ända laget i champions league som vann alla matcher i sin grupp
![]()
10 dec, 2011 10:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Chlekins: Real Madrid vinner dom är mycket bättre än Barcelona. Real Madrid leder ligan med 6 poäng och var det det ända laget i champions league som vann alla matcher i sin grupp Jag lovar dig att man skall sällan dra den sortens antydningar pga resultat. Vi kan dra upp hundratusentals händelser i sportvärlden där starka vinnare helt plötsligt förlorat mot det mest udda laget osv. Det är möjligt att eventuella skador, betydelsen av vilken plan lagen spelar på och väder spelar roll och påverkar ett lag mer än ett annat. Men utgå ALDRIG från enbart statistisk för det kan snabbt slå om. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 10:36 |
|
Borttagen
|
Forza Barca!!!
Min mammas farbror, pappa, jag och några till kommer vara Barca fanatiker C: 10 dec, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
Ända som verkligen stör mig på forboll...?
10 dec, 2011 11:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Ända som verkligen stör mig på forboll...? ...jag kan inte låta bli att se en rumpa som sätter sig på en hårig boll. *Enda *Fotboll ^^' Svar på frågan: Det är möjligt. Eller så är det många andra också men dessa skriver inte det i en fotbollstråd utan lägger hellre energi på att svara i trådar som intresserar dem. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
Min pappa är stenhårt Barcelona-fan och åker till Barcelona för att titta på match ungefär 2-3 gånger om året, el classico har han vart på några gånger. (Barca vs Real Madrid). Idag är han dock hemma, han ska bänka upp sig i soffan med sina Barcelona-kläder och heja på sina älsklingar.
Jag kommer kanske titta om jag inte har något bättre för mig. :> 10 dec, 2011 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen