Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni?

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni?

Användare Inlägg
Milux
Elev

Avatar


Jag har alltid undrat och funderat vad som vad roligast och bäst med hela Harry Potter serien? Vad tycker ni? Det vore kul att veta.

Mig själv

Ja, ja mamma, jag ska bara skriva klart mitt inlägg på mugglis först! ;)

10 dec, 2011 08:07

Borttagen

Avatar


All magi, antar jag. Jag vet inte riktigt, det bara är... awesome helt enkelt.
Och så finns det massa coola varelser där också! ^^

10 dec, 2011 08:15

HP.LP
Elev

Avatar

+1


ALLT! För utan ALLT så blir det ingen Harry Potter.

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

10 dec, 2011 08:19

Milux
Elev

Avatar


Tack!

Ja, ja mamma, jag ska bara skriva klart mitt inlägg på mugglis först! ;)

10 dec, 2011 08:19

EMELESEL
Elev

Avatar


Allt the characters, all the places, all the magic.

10 dec, 2011 10:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Den dolda magin som skulle kunna gå ihop med vårt samhälle. Bara tanken att det SKULLE kunna vara på riktigt är intressant (och frustrerande!). :'P

Sedan är det helheten! Alla karaktärer bjuder till fula och fina sidor, de onda är inte ONDA (vi får reda på mer bakgrundsfakta än så) och kombinationen mellan allvar och humor är PERFEKT! ♥ Det är dessutom intressant att vi fått så himla många karaktärer med oss genom åren och att det är väldigt många karaktärer som stannat i våra minnen. Det är intressant att historien håller fastän ALLT det jäkla material som är. Det har funnits böcker då det gått överstyr och man inte längre greppar det men Harry Potter är som uppbyggd för att klara av det - färre karaktärer hade bara fått storyn att bli lam och inte fullt så intressant.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 10:23

jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av HP.LP:
ALLT! För utan ALLT så blir det ingen Harry Potter.

10 dec, 2011 11:35

Emme Lestrange
Elev

Avatar


All magi, alla människor och varelser.. All gemenskap, både god och ond.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fqb9q9vl https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fq4md9m5https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Forkvzdw

10 dec, 2011 11:40

jolle963
Elev

Avatar


Skrivet av Milux:
Jag har alltid undrat och funderat vad som vad roligast och bäst med hela Harry Potter serien? Vad tycker ni? Det vore kul att veta.

Mig själv

10 dec, 2011 11:53

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni?

Du får inte svara på den här tråden.