Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem ska vinna, Robin/Amanda?

Forum > Off Topic > Vem ska vinna, Robin/Amanda?

1 2
Användare Inlägg
AvadaKedavra.
Elev

Avatar


Rubriken talar. Vem ska vinna Idol, Robin Eller Amanda? :>

9 dec, 2011 21:40

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Amanda.

Jag har inte sett NÅGOT avsnitt av Idol 2011 men jag har hört Amanda samt Robin sjunga (ett par minuter via klipp på tuben) och Amanda är den som tilltalat mest på den korta tiden. ^^'

PLUS att alla som facebookat den här aftonen om Idol har skrivit "Amanda ♥" rakt av.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 dec, 2011 21:46

Borttagen

Avatar


Amanda ofc! ♥ Hon har sådan speciell och anirlunda röst ssom man bara vill ha meeer aaaav! ♥

9 dec, 2011 21:47

Borttagen

Avatar


Amanda. Tycker att hon är bättre på scen och har en mer unik röst. Gillar henne

9 dec, 2011 21:59

Ellinor
Elev

Avatar

+1


Robin. Jag är så sjukt irriterad på Amanda så det inte är sant. Hon är inte unik och hon tror att hon är så bra. Ta inte illa upp någon, det är bara såhär jag tycker.

Dock borde Moa Lignell vunnit hela skiten. Hon äger, hennes låt "When I held ya" är helt otrolig. ♥

"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time."

9 dec, 2011 22:05

Amandan
Elev

Avatar


Amanda, hon är så otroligt grym på scenen. Vilken närvaro, alltså, hon underhåller och överraskar alltid. Så otroligt bra och hennes röst, man bara dör.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

9 dec, 2011 22:06

Borttagen

Avatar

+1


Robin.

Medan de andra idolerna har tagit till sig varje genre och testat olika så har Amanda bara gjort samma sak om och om igen. Jag är så otroligt trött på att hon inte artikulerar ordentligt och sjunger ut så man hör vad hon säger. I mina öron är det bara stön och skrik om vartannat. Oerhört irrierande, skulle aldrig palla en hel platta eller spelning med henne. Däremot har hon ju scennärvaro och är en artist, men inte idol i mina ögon.

9 dec, 2011 22:13

AvadaKedavra.
Elev

Avatar


Skrivet av Ellinor:
Robin. Jag är så sjukt irriterad på Amanda så det inte är sant. Hon är inte unik och hon tror att hon är så bra. Ta inte illa upp någon, det är bara såhär jag tycker.

Dock borde Moa Lignell vunnit hela skiten. Hon äger, hennes låt "When I held ya" är helt otrolig. ♥


Jag kan spela When I held ya på gitarr *Stolt* ^^'

9 dec, 2011 22:13

cannedcorn
Elev

Avatar


Robin!
Amanda är inte unik. Det är många som har väldigt lik stil och sångröst som henne, men alla kallar dem för "unika"..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

9 dec, 2011 22:27

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Ellinor:
Dock borde Moa Lignell vunnit hela skiten. Hon äger, hennes låt "When I held ya" är helt otrolig. ♥


Håller med dig! Det var Moa som gjorde att jag kom över andra klipp på andra också men ingen var lika intressant som hon. Moa kommer dock klara sig sjukt bra ändå utan en Idol-vinst så jag är inte bitter. ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 dec, 2011 22:27

1 2

Forum > Off Topic > Vem ska vinna, Robin/Amanda?

Du får inte svara på den här tråden.