Kan jag klara det?
Forum > Off Topic > Kan jag klara det?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexPalex99
Elev |
har bestämt mig för att spara ihop till en Åskvigg...
har typ inga pengar nu så vilka tror att jag pallar? någon som redan har en? snälla skriv här! [ img ] http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwewa78XKt1r7wy49o4_250.gif [ /img ][ img ] http://30.media.tumblr.com/tumblr_lwewotIKoF1r7wy49o6_250.gif [ /img ] [ img ]http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwewa78XKt1r7wy49o4_250.gif[ /img ][ img ] http://30. 9 dec, 2011 21:27 |
|
childhoodlight
Elev |
9 dec, 2011 21:28 |
|
AlexPalex99
Elev |
[ img ] http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwewa78XKt1r7wy49o4_250.gif [ /img ][ img ] http://30.media.tumblr.com/tumblr_lwewotIKoF1r7wy49o6_250.gif [ /img ] [ img ]http://25.media.tumblr.com/tumblr_lwewa78XKt1r7wy49o4_250.gif[ /img ][ img ] http://30. 10 dec, 2011 10:31 |
|
Borttagen
|
Kom igen, du klarar det
10 dec, 2011 10:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Go for it! Med tålamod och envishet kommer man jäkligt långt - jag lovar dig, jag vet! ;D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 10:33 |
|
IamAK
Elev |
jag sparade ihop till en åskvigg. och nu har jag en. du pallar
10 dec, 2011 10:35 |
|
Knizzlare
Elev |
10 dec, 2011 10:35 |
|
G!nny
Elev |
du klarar det!
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 10 dec, 2011 10:50 |
|
Optic
Elev |
Det är klart du klarar det!
10 dec, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
Klart du klarar det!
10 dec, 2011 10:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen