Julbak :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag bakade just de här fantastiska bullarna:
http://attvaraawesome.blogspot.com/2011/12/en-sockerbagare-har-bor-i-staden.html Saffransbullar med kanel, mandelmassa och äpple. En smaksensation som ej går att beskriva. MMMM vad gott det är. Snart ska jag baka Mjuk pepparkaka också men behövde en liten bakpaus Vad bakade ni senast och fick julkänsla av? without something there is no nothing 9 dec, 2011 13:39 |
|
Borttagen
|
Åh, vad gott det ser ut att vara *-* ♥
Jag bakade pepparkakor typ 9 dec, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag bakade pepparkakor för ett tag sen, de är nästan slut dock :o
9 dec, 2011 14:10 |
|
Salazar1
Elev |
Mums , de ser jättegoda ut
Jag bakade ett pepparkakshus i onsdags i skolan! Det är femkantigt med platt tak. Men nu ska jag baka kola Slytherin Pride 9 dec, 2011 14:31 |
|
Borttagen
|
MMM, dem ser verkligen mumsiga ut!
Har inte bakat något juligt än.... 9 dec, 2011 14:33 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 9 dec, 2011 14:38 |
|
Borttagen
|
WOW, vilken lussebulle! 9 dec, 2011 14:39 |
|
Bombarda
Elev |
hehe jag kände för att bryta traditionen med alla dem där Essen
Kärlek till alla! 9 dec, 2011 14:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vad gulliga bakverk
without something there is no nothing 9 dec, 2011 15:54 |
|
Optic
Elev |
Knäck, lussebullar och pepparkakor.
9 dec, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen