Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Julbak :D

Forum > Off Topic > Julbak :D

1 2 3
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag bakade just de här fantastiska bullarna:
http://attvaraawesome.blogspot.com/2011/12/en-sockerbagare-har-bor-i-staden.html

Saffransbullar med kanel, mandelmassa och äpple. En smaksensation som ej går att beskriva. MMMM vad gott det är. Snart ska jag baka Mjuk pepparkaka också men behövde en liten bakpaus

Vad bakade ni senast och fick julkänsla av?

without something there is no nothing

9 dec, 2011 13:39

Borttagen

Avatar


Åh, vad gott det ser ut att vara *-* ♥

Jag bakade pepparkakor typ eller bakade, hjälpte till. ^^

9 dec, 2011 13:44

Borttagen

Avatar


Jag bakade pepparkakor för ett tag sen, de är nästan slut dock :o

9 dec, 2011 14:10

Salazar1
Elev

Avatar


Mums , de ser jättegoda ut

Jag bakade ett pepparkakshus i onsdags i skolan! Det är femkantigt med platt tak. Men nu ska jag baka kola

Slytherin Pride

9 dec, 2011 14:31

Borttagen

Avatar


MMM, dem ser verkligen mumsiga ut!

Har inte bakat något juligt än....

9 dec, 2011 14:33

Bombarda
Elev

Avatar



Kärlek till alla!

9 dec, 2011 14:38

Borttagen

Avatar



WOW, vilken lussebulle!

9 dec, 2011 14:39

Bombarda
Elev

Avatar


hehe jag kände för att bryta traditionen med alla dem där Essen

Kärlek till alla!

9 dec, 2011 14:40

Li
Biträdande rektor

Avatar


Vad gulliga bakverk

without something there is no nothing

9 dec, 2011 15:54

Optic
Elev

Avatar


Knäck, lussebullar och pepparkakor.

9 dec, 2011 17:31

1 2 3

Forum > Off Topic > Julbak :D

Du får inte svara på den här tråden.