Ina
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wierdoo
Elev |
Ina!! jag kan inte skriva meddelande till dig. :c
Men ah. Jag har din marodör karta i skåpet. den var awesome, var fick du tag på den? Och blocka upp mig kvinna!!
There is no good and evil, there is only power … and those too weak to seek it.
9 dec, 2011 13:38 |
|
Borttagen
|
What??? Muggleposta den där "Ina" om du måste säga det där till henne och vad gör denna tråd i Hp- forumet??
9 dec, 2011 13:41 |
|
Wierdoo
Elev |
Den är jätte fin här, tack.
There is no good and evil, there is only power … and those too weak to seek it.
9 dec, 2011 14:01 |
|
jolle963
Elev |
Skrivet av Borttagen: What??? Muggleposta den där "Ina" om du måste säga det där till henne och vad gör denna tråd i Hp- forumet?? 9 dec, 2011 14:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: What??? Muggleposta den där "Ina" om du måste säga det där till henne och vad gör denna tråd i Hp- forumet?? Det går ju inte om Ina har blockerat Wierdoo! Kanske inte bästa stället att lägga tråden men jag vet att Ina har vistas i detta forumet lagom ofta så det är väll här som möjligheten är störts att medlemmen får se det. Sedan ja, rätt så onödigt överlag men nödlösningar är ibland inte det bästa fastän de fungerar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 14:15 |
|
Borttagen
|
^^Ööh, förut stog det inte att hon inte kunde muggleposta Ina, hon måste ga ändrat medelandet!
9 dec, 2011 14:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: ^^Ööh, förut stog det inte att hon inte kunde muggleposta Ina, hon måste ga ändrat medelandet! Fast då borde det stå att meddelandet har blivit ändrat 1 gång eller mer: vilket det uppenbart inte gör? :' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
Jaa, men varför stod det inte samma sak där när jag kollade??
9 dec, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
Det kan röra sig om en bugg...
9 dec, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen