Dagens bästa mening.
Forum > Off Topic > Dagens bästa mening.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Tänkte att vi här kunde dela med oss av dagens bästa meningen.
Det kan har varit en som lärt dig något nytt, gjort dig glad, väckt upp en ny tankegång hos dig eller precis vad som helst! Det kanske bara är ett ord. Att den stora förälskelsen sa "Hej" till dig idag. DELA MED DIG! Den här meningen fick jag av min mamma idag: "Du kan inte göra mer än ditt bästa och jag tror absolut att du kommer klara av detta." ![]()
8 dec, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
En killkompis sa såhär (angående att vi båda är engagerade i elevrådet) :
Jag ser bara fördelar, jag får ju träffa Lovisa (jag) Och jag bara: aaaaw 8 dec, 2011 23:50 |
|
Amandan
Elev |
8 dec, 2011 23:52 |
|
Savi
Elev |
Min värdsyster sover i bilen. Vi kör in på Wallmart parkeringen.
Min värdmamma: Jordan, wake up! Syster: No... Mamma: We're at Wallmart Syster: No. Så, det kanske är roligare när man var där
9 dec, 2011 04:10 |
|
joel9324
Elev |
9 dec, 2011 07:06 |
|
Borttagen
|
Min mentor sa till mig "Good is enough. Du kan inte göra bättre än ditt bästa", för jag vill alltid vara bäst, även fast jag vet att det är onödigt att vara bäst. Så det är det jag kommer alltid komma ihåg ♥
9 dec, 2011 12:33 |
|
Ida S
Lärare |
Vi spelade något frågesportspel.
Jag: "Vad heter Danmarks huvudstad?" Kompis: "HUR FAN SKA JAG KUNNA VETA DET? Nej vänta det är Köpenhamn." "we live together, and harry does all the cooking." 9 dec, 2011 13:21 |
|
Borttagen
|
Att se är inte att tro, att tro är att se!
9 dec, 2011 14:07 |
|
kinshaw
Elev |
Antingen:
jag: "Det är svårt att vara smart, Rowena" Rowena: "det är smårt" ♥ eller när jag ställt upp kartong-grejer bredvid mitt bord och min chef välte dom.. jag: "Dennis nu välte du mitt fina!!!!! Dennis: "ja jag vet att jag gjorde det...." ![]()
9 dec, 2011 18:57 |
|
scarhead
Lärare |
min lärare berättade att hon hade haft en häst som hette Felicia när hon var yngre, och då sa Nicho ''nu blir Felicia (i andra femman) glad, hon är en häst ♥''.
sen var jag med henne. och viskade ''JAG TROR ATT VÅR LÄRARE HAR ÄGT FELICIA.'' ♥ 9 dec, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen