Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBuckbeak
Elev |
Hej alla!
Jag skulle gärna vilja veta hur ni sulle vara i hp världen. Skulle ni vara onda, goda, vad skullle ni heta, vem skulle ni vara släkt med och så vidare. Är lite nyfiken. Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 8 dec, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag skulle jobba åt Lord Voldemort, helst släkt med honom eller nåt.
Kan bero på att jag inte är så ond i verkligheten, och jag blir utnyttjad hela tiden pga att jag är helt enkelt för snäll. Där skulle man kunna ge igen bara... Dödsätare for the win! ♥ 9 dec, 2011 07:20 |
|
Severus10
Elev |
Jag skulle vara dotter till Severus Snape och hette Samara Snape och gå i Slytherin, men skulle aldrig ta onda märket.
9 dec, 2011 08:07 |
|
Ms.Markus
Elev |
Jag skulle vara mugglarfödd och gift med George Weasley
![]()
9 dec, 2011 08:48 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag skulle vara Luna Lovegoods syster (om hon hade haft en) och vara tillsammans med Draco Malfoy . Jag skulle tillhöra Ravenclaw !
9 dec, 2011 12:23 |
|
blablablaa
Elev |
Jag skulle gå i Gryffindor, vara prefekt, och bli bästa vän med en kille i Slytherin (som är son till en Dödsätare) och sen efter skolan så skulle jag öppna en butik i Knockturn Alley
dock ska jag vara mellan god och ond ;3 Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 9 dec, 2011 12:35 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Vad kul att höra hur alla skulle vara!
Själv skulle skulle jag nog vilja vara Vingfåle unge och jag skulle heta Backie. Jag skulle bo med Hagrid och jag skulle även vara med i undervisningen precis som Vingfåle Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 9 dec, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
jag skulle nog vara en Weasley
9 dec, 2011 12:50 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vara mugglarfödd och tillhöra Gryffindor under min Hogwarstid. Jag skulle kanske vara en weasley p.g.a mitt orangea hår.
9 dec, 2011 13:09 |
|
Borttagen
|
Skulle nog helst vilja vara en metramofungus, DET skulle vara AWESOME!
9 dec, 2011 13:14 |
Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen