HP-bild
Forum > Harry Potter > HP-bild
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnie Potter
Elev |
Jag har en liten fråga- Hu lägger man in en bild, så att det inte bara blir den här harry-bilden som man får när man blir medlem?
Jag kanske är lite efter, men jag vet inte... 8 dec, 2011 17:53 |
|
Freja
Elev |
Du trycker på nyckeln längst upp, bredvid ditt användar namn.
Sen skrollar du ner till "avatar" där är din nuvarande bild. Du trycker på bläddra, och där är dina bilder du har sparat! Om du vill ta en bild från Google kan du googla på en bild, högerklicka och välj spara Everything is Dramione and nothing hurts. 8 dec, 2011 18:05 |
|
Ginnie Potter
Elev |
Tack!
8 dec, 2011 18:16 |
Forum > Harry Potter > HP-bild
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen