Behöver hjälp...
Forum > Off Topic > Behöver hjälp...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mango913
Elev |
Jag försöker komma på ett namn som består av två sammansatta, vackra svenska ord. Kan någon hjälpa mig??
OBS! Det ska passa en kille (eller egentligen en varg, men sak samma Det ska gärna påminna lite om eld, värme och liknande. Det ska inte heller låta för snällt, helst lite demonlikt. ♥HUFFLEPUFF♥ 7 dec, 2011 19:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 19:41
|
|
Borttagen
|
Ska det vara ett mörkt eller ljust namn? Farligt, mystiskt, gott? Berätta mer så blir det lättare att hjälpa dig! =)
7 dec, 2011 20:29 |
|
Mango913
Elev |
nu har jag ändrat C:
♥HUFFLEPUFF♥ 8 dec, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Tackar! Få se nu...
Fyr är ju tyvärr bara ett ord, men det betyder eld och kanske går att kombinera med något? Glöd är också fint. Kanske "Glödkol"? Eldflamma? Eldhåg? Känns som om jag lämnat min fantasi någonstans i dag. Borde nog gå och leta efter den. ;P 8 dec, 2011 21:58 |
|
Mango913
Elev |
Jag ska tänka på det, tack för hjälpen
♥HUFFLEPUFF♥ 11 dec, 2011 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen