Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Urbanears. Bra eller dåliga?

Forum > Off Topic > Urbanears. Bra eller dåliga?

Användare Inlägg
Optic
Elev

Avatar


Hittade ingen annan tråd men om det finns kan någon gärna länka den och sedan kan någon prefekt låsa den här.

Funderar på att köpa/önska mig urbanears, så jag har lite frågor till er som har sådana.

Är ljudet bra?
Är de bekväma?
Vilken färg borde jag önska mig?
Är de värda priset (599 SEK)?

7 dec, 2011 18:04

Borttagen

Avatar


ingenaning. Men snygga är dom! Dock så önskar jag mig såna med. Bekanta till mig älskar dom.

7 dec, 2011 18:15

Optic
Elev

Avatar


Okej

7 dec, 2011 18:23

Borttagen

Avatar


Min bror har haft ett par Skullcandy, de ägde! Och vissa par är aningen billigare. (Om du letar efter sånna hörlurar som täcker öronen, typ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.siba.se%2FArchive%2FSE%2F5%2FSEB5300.jpg)

7 dec, 2011 18:26

Borttagen

Avatar


Jag tänkte köpa sånna, men det blev ett bar andra som far typ 200 kronor billigare. Personligen tyckte jag även att de sistnämnda även var bekvämare. Men ljudet är väldigt bra iaf, och om du har kompisar med urbanears kan du plugga in dina så att ni kan lyssna från samma.

7 dec, 2011 18:26

Optic
Elev

Avatar


Citronisglassen: Vad smart
Alla: Tack för alla tips och sånt.

7 dec, 2011 18:38

Forum > Off Topic > Urbanears. Bra eller dåliga?

Du får inte svara på den här tråden.