Urbanears. Bra eller dåliga?
Forum > Off Topic > Urbanears. Bra eller dåliga?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Hittade ingen annan tråd men om det finns kan någon gärna länka den och sedan kan någon prefekt låsa den här.
Funderar på att köpa/önska mig urbanears, så jag har lite frågor till er som har sådana. Är ljudet bra? Är de bekväma? Vilken färg borde jag önska mig? Är de värda priset (599 SEK)? 7 dec, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
ingenaning. Men snygga är dom! Dock så önskar jag mig såna med. Bekanta till mig älskar dom.
7 dec, 2011 18:15 |
|
Optic
Elev |
Okej
7 dec, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
7 dec, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte köpa sånna, men det blev ett bar andra som far typ 200 kronor billigare. Personligen tyckte jag även att de sistnämnda även var bekvämare. Men ljudet är väldigt bra iaf, och om du har kompisar med urbanears kan du plugga in dina så att ni kan lyssna från samma.
7 dec, 2011 18:26 |
|
Optic
Elev |
Citronisglassen: Vad smart
Alla: Tack för alla tips och sånt. 7 dec, 2011 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen