Jag kan egentligen inte hata någon i Harry Potter böckerna.
Forum > Harry Potter > Jag kan egentligen inte hata någon i Harry Potter böckerna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lea Lovegood
Elev |
Nej, alla är ju viktiga. Skulle inte kunna ta bort någon om jag kunde. Men om man ser det lite mer personligt, visst, Voldemort är hemsk, det är Umbrige också men asså, jag kan inte hata dom '-'
Någon mer som känner så ? ._.
Förlåt för att jag suger.
7 dec, 2011 16:31 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Man måste ju inte hata. Jag tkr det är ett väldigt starkt ord som jag själv är försiktig med att använda.
Precis som jag skrev i en annan tråd. Det finns ju de personer man inte gillar och de personer som man stör sig på, men alla är en del av HP. Det är det som berikar böckerna, alla dessa personer med olika personligheter osv.
7 dec, 2011 17:40 |
|
Freja
Elev |
Alla personer är viktiga för att binda ihop hela bokserien!
Everything is Dramione and nothing hurts. 7 dec, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Kan inte hata någon. Lixom jag tar det chill! Jag menar hallå voldy han alltså han kanske ångrar sig innerst inne. Men skulle vara fett lamt om han gick över till dom ''goda'' . Ja, ni fattar.
Fattar knappt själv vad jag snacka om. Jag snackar runt så mycket!! 7 dec, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
Jag hatar inte icke-existerande personer och har aldrig gjort.
7 dec, 2011 18:21 |
|
.Lovegood.
Elev |
Håller med, men jag ogillar Voldermort med fler starkt..
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 7 dec, 2011 18:43 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Man måste ju inte hata. Jag tkr det är ett väldigt starkt ord som jag själv är försiktig med att använda. Precis som jag skrev i en annan tråd. Det finns ju de personer man inte gillar och de personer som man stör sig på, men alla är en del av HP. Det är det som berikar böckerna, alla dessa personer med olika personligheter osv. Nej, det är det jag menar. Jag tror inte att man egentligen kan hata någon om man denna inte gjort något riktigt hemskt. Skrivet av Borttagen: Jag hatar inte icke-existerande personer och har aldrig gjort. Ja, det finns ju dom som man kanske ogillar men man kan nog inte hata någon i en bok på riktigt. Eller ja typ '-'
Förlåt för att jag suger.
7 dec, 2011 21:10 |
|
LoonyMe
Elev |
Det är ju alla karaktärer tillsammans som utgör serien, det går inte att ta bort någon, därför hatar jag heller ingen
7 dec, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Ahahah xD. Nu känner jag mig som en outsider. Jag hatar icke-existerande personer precis lika mycket som de personer jag hatar i vanliga livet. Det är så levande när jag läser, så för mig så "existerar" som alla karaktärer. Jag kan erkänna att jag visst hatar några karaktärer från Harry Potter (Bellatrix Lestrange, Dolores Umbridge, Lucius Malfoy m.m), men alla karaktärer behövs ju för att "binda ihop" hela bokserien, som Freja skrev.
8 dec, 2011 10:23 |
|
Lea Lovegood
Elev |
8 dec, 2011 17:44 |
Forum > Harry Potter > Jag kan egentligen inte hata någon i Harry Potter böckerna.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen