Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

snöboll!!!!

Forum > Harry Potter > snöboll!!!!

Användare Inlägg
Hannah abott
Elev

Avatar

+2


tja alla!! visst är det kul att man kan kasta snöbollar!!

PS: kasta järna en på mej hihi

HANNY BOTTERhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpfo1wOXgn1qbxpeso1_r2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fa1ogau.gif

7 dec, 2011 15:12

Ellyfanten
Elev

Avatar

+1


Jag vet det är jätte kul, fast jag kastade just en snöboll på dig!

Hej jag äällsskkaarr Harry Potter.

7 dec, 2011 15:15

Borttagen

Avatar

+1


Öhh...Detta hör nog inte hemma i Hp- forumet...

7 dec, 2011 15:37

Ida Riddle
Elev

Avatar


Nja inte riktigt, men ni kan ju flytta den?

"Life is short you are hot.... Drink?" -A

7 dec, 2011 15:39

Lea Lovegood
Elev

Avatar


Som LeeGordan sa. Detta är nog i nått annat forum skulle jag tro '-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

7 dec, 2011 15:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida Riddle:
Nja inte riktigt, men ni kan ju flytta den?

^^Det finns ju redan flera sånna trådar, tror jag..

7 dec, 2011 15:40

Lea Lovegood
Elev

Avatar


Det är egentligen en lite onödig tråd. ta inte illa upp '-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

7 dec, 2011 15:41

Borttagen

Avatar


Kanske mugglarportalen eller qudditchplanen dx

7 dec, 2011 15:41

Daniel Radcliffde
Elev

Avatar


Ja det låter bra

Always? No that's absurd

7 dec, 2011 15:47

HP.LP
Elev

Avatar


jag har kastat en på dig!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

7 dec, 2011 15:48

Forum > Harry Potter > snöboll!!!!

Du får inte svara på den här tråden.