snöboll!!!!
Forum > Harry Potter > snöboll!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannah abott
Elev |
tja alla!! visst är det kul att man kan kasta snöbollar!!
PS: kasta järna en på mej hihi HANNY BOTTER ![]()
7 dec, 2011 15:12 |
|
Ellyfanten
Elev |
Jag vet det är jätte kul, fast jag kastade just en snöboll på dig!
Hej jag äällsskkaarr Harry Potter. 7 dec, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
Öhh...Detta hör nog inte hemma i Hp- forumet...
7 dec, 2011 15:37 |
|
Ida Riddle
Elev |
Nja inte riktigt, men ni kan ju flytta den?
"Life is short you are hot.... Drink?" -A 7 dec, 2011 15:39 |
|
Lea Lovegood
Elev |
7 dec, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
^^Det finns ju redan flera sånna trådar, tror jag.. 7 dec, 2011 15:40 |
|
Lea Lovegood
Elev |
7 dec, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
Kanske mugglarportalen eller qudditchplanen dx
7 dec, 2011 15:41 |
|
Daniel Radcliffde
Elev |
Ja det låter bra
Always? No that's absurd 7 dec, 2011 15:47 |
|
HP.LP
Elev |
jag har kastat en på dig!
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 7 dec, 2011 15:48 |
Forum > Harry Potter > snöboll!!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen