Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A

Forum > Off Topic > F.I.S.A

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tycker ni att det är fel att husalferna "slavar"? Skulle ni bli med i F.I.S.A om ni gick i Hogwarts?

Själv tycker jag att det skulle vara nice att ha en husalf. Jag skulle nog inte bry mig om vad alferna tycker egentligen, att ha en slav som lyder en till punkt och pricka vore coolt Men vad tycker ni?

6 dec, 2011 19:55

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-10 kl. 11:50
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jag skulle kunna tänka mig att ha en husalf, men jag skulle göra så att den skulle trivas hos mig och inte ha den som en så kallad slav.

6 dec, 2011 19:59

Forum > Off Topic > F.I.S.A

Du får inte svara på den här tråden.