Paramore's nya låt
Forum > Off Topic > Paramore's nya låt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Protego
Elev |
Här kan alla Paramore-fans samlas och diskutera Paramore's nya låt!
Har du inte hört den? Lyssna på den här: http://humlesnurren.tumblr.com/post/13828917814/so-amazing-youngstellarobjects
6 dec, 2011 17:33 |
|
cannedcorn
Elev |
6 dec, 2011 17:42 |
|
Protego
Elev |
6 dec, 2011 17:46 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
6 dec, 2011 17:52 |
|
Amandan
Elev |
gillar den inte. känns inte som paramore. Saknar disten på gitarren.
Kändes nästan lite Taylor Swift-stuket på refrängen, inte Paramore Min tumblr!
6 dec, 2011 17:55 |
|
Miss_J
Elev |
Gush vad bra den e! ♥ ->Kärlek til Paramore!! ♥ ♥
WIT BEYOND MEASURE IS MANS GREATEST TREASURE Spoiler:
Tryck här för att visa! 6 dec, 2011 17:55 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Amandan: gillar den inte. känns inte som paramore. Saknar disten på gitarren. Kändes nästan lite Taylor Swift-stuket på refrängen, inte Paramore Synd att du tycker så
6 dec, 2011 18:50 |
|
J00KERN
Elev |
6 dec, 2011 20:25 |
|
childhoodlight
Elev |
6 dec, 2011 20:27 |
|
Protego
Elev |
6 dec, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen