Nedräkning till julafton, exakt
Forum > Off Topic > Nedräkning till julafton, exakt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2011&m=dec&d=24&h=0&mi=1&t=CHRISTMAS-t55TIME-1t2t5-1t2t5-1t2t5&yn=Viktoria&c=re&mc=1
^ Tyvärr fanns det ingen jullåt att välja bland så "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 16:54 |
|
baramin
Elev |
Det går för fort, åh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 dec, 2011 17:02 |
|
Solkatten
Elev |
För fort? o.O Det är ju på sätt och vis bra, för snart är julen här
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 17:03 |
|
cannedcorn
Elev |
6 dec, 2011 17:08 |
|
Solkatten
Elev |
What? Den fanns inte att välja för mig o.O Vad heter den?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 17:18 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: det är för att det inte är en nedräkning gjord av en användare, utan av de som skapade sidan. en standardnedräkning som alltid finns att klicka sig in på. What? Den fanns inte att välja för mig o.O Vad heter den? ![]()
6 dec, 2011 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen