Stresstråden
Forum > Off Topic > Stresstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
En tråd för er som behöver skriva av er om stress hemma, i skolan, bland kompisarna, under fotbollsträningarna eller något helt annat!
Själv stressar jag över en hel del just nu: - stort kemiprov upcoming - B-prov i matte - engelskadiagnosen - luciakonserten i globen - luciamorgon i kyrkan - det halvklara motionspasset som ska redovisas på fredag - terminsbetygen - pengar - julklappar - grejer bland kompisar - julbalen i Kalmar - stort glosförhör i spanska - möjligt luciatåg på pappas jobb - svårigheterna att sova för att jag är så freaking stressad! 6 dec, 2011 15:22 |
|
expelliarmus
Elev |
Är stressad inför allt och över allt, men jag orkar inte ens stressa då jag har sån fruktansvärd närings- och energibrist... Jobbigt läge - att känna sig stressad men att ändå inte kunna bli av med stressen.
- Inlämningar och prov i skolan - Mitt beslut att hoppa av skolan efter jul stressar mig - Julbordsträningen på ätstörningskliniken imorgon - Mitt självskadebeteende - Min anorexi - Min hälsa (psykisk och fysisk) - Mina föräldrar och syskon - JULAFTON & JULLOV - Träning osv...
6 dec, 2011 15:27 |
|
IamAK
Elev |
jag stressar också just nu! brukar inte göra det så ofta.
- måste baka tills imorgon - måste även hinna plugga - provfilmning på torsdag - nationellt prov i matte b - lucia - psykologi redovisning - pappa - min "bästis" - pressen/kraven 6 dec, 2011 15:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 6 kl. 15:39
|
|
EmahS
Elev |
Stressar inte för mycket just nu men:
Stressen över att jag har bestämt mig för att hoppa av skolan är total. Måste berätta för alla lärare, klasskompisar och släkt. Måste börja säga upp lägenhet, tv/bredband/telefoni... och sen packa allt.
6 dec, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
- terminsbetygen
- pengar - julklappar - grejer bland kompisar - julbalen i Kalmar - matte - svårigheterna att sova för att jag är så freaking stressad! - mat - hälsa 6 dec, 2011 15:31 |
|
cannedcorn
Elev |
- B-prov i matte.
- Muntligt prov i spanska. - Betygen sätts på fredag. - Gymnasievalet. - Provfilmningen imorgon. - Jag har glömt vem jag är. Jag har bara försvunnit. - Min pappa är bortrest. - Min mamma är bortrest. - =Jag är hemma själv. och jag är livrädd.
6 dec, 2011 15:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag har stora problem med att hantera stress och får bl.a superont i huvudet.. typ jämt..
- Uppsatsinlämning, deadline vid midnatt idag - håller på att blir sjuk, så är trött hela tiden - På fredag arangerar jag och min klass en skolfest, vilkte vi ligger efter i. Dessutom är vi bara 6 st och jag och två till är typ de som får göra allt. De andra två är extremt sjuka och kan typ inte ens gå ut. Vilket betyder att jag får göra en massa fast jag egentligen inte orkar... - det är aldrig ljust när jag är hemma - Jag har inte julpyntat för att jag måste vara i skolan hela tiden - Mina pengar kommer inte räcka till julklappar massa mer skit!!
6 dec, 2011 16:03 |
|
baramin
Elev |
Franskan och julen rent allmänt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 dec, 2011 16:04 |
|
evut
Elev |
Såg rubriken - klickade DIREKT.
Okej. - Mina kompisar - ALLT med skolan
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
6 dec, 2011 18:28 |
|
Draken Norbert
Elev |
- baka inför julfesten imorgon
- slå in ett paket - jag är hungrig - orientering - dusha - skypa med pappa (vilken tidskillnad är det till tenneriffa? -1?) - spanskan.. - kolla på en spansk film inför torsdag.
6 dec, 2011 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen