Vem borde vara ihop med vem?
Forum > Harry Potter > Vem borde vara ihop med vem?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vad tycker du/ni? vem borde vara tillsammans med vem?
6 dec, 2011 10:41 |
|
Borttagen
|
jag tycker Draco och Harry borde vara tillsammans
6 dec, 2011 10:44 |
|
Safrina
Elev |
6 dec, 2011 10:53 |
|
Borttagen
|
jag har då inte sett någon!
6 dec, 2011 10:54 |
|
themarauder
Lärare |
Jag är kluven. Jag vet inte om jag vill att Lily är med Snape eller James.
=) - just like themarauder 6 dec, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
nej eller hur! samma här. tycker hon passade bra med Snape :o
6 dec, 2011 10:59 |
|
Ida S
Lärare |
Vi har ju Officiella Shiptråden annars.
EDIT: Låser upp, då den här tråden kanske ger mer utrymme åt friare spekulationer kring ämnet än vad Officiella Shiptråden gör "we live together, and harry does all the cooking." 6 dec, 2011 11:24 |
|
EmahS
Elev |
6 dec, 2011 14:32 |
|
jolle963
Elev |
Harry och Luna
![]() 6 dec, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Snape skulle passa bra med ett schampo...
Och vad coolt om Dumbledore blev ihop med McGonagall. Och där hörde ni osäriösa jag hade på hjärtat ♥ 6 dec, 2011 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen