Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inte bra .___.

Forum > Off Topic > Inte bra .___.

Användare Inlägg
Disa
Elev

Avatar


Varit sjuk i typ 5 dagar nu. Hostat, haft hög feber, ont i bröstet, svimfärdig och inte hungrig alls.

Råkade kliva på vågen innan och insåg att jag gått ner lika många kilo som jag varit sjuk i dagar .___.

Visst kunde det behövas men det här var kanske inte sättet det skulle ske på?

http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B)

6 dec, 2011 10:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag vet exakt hur det är! När jag fick körtelfeber och halsböld var jag på praktik. I en vecka fick jag i mig ca 1dl fil/dag plus tre koppar te/dag oc hDET var plågsamt jobbigt att svälja ens det. Rasade från 62 till 54kg under den veckan - fick åkt hem från båten (som var vid Norska kusten) och kommit till svenska läkare. Ett dygn senare (när halsbölden var mosad) kunde jag äta och prata igen.

Men så fort du får i dig mat igen så kommer du åtminstone gå upp ett par kilo i alla fall - annars blir jag halvt orolig! :'P Kroppen brukar i nio fall av tio svara genom att gå upp igen efter en tuff bandtningskur osv. (jag har inte provat men MÅNGA har runt om i världen och man har väl hört om resultaten osv).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 dec, 2011 12:56

Li
Biträdande rektor

Avatar


Brukar också gå ner i vikt vid sjukdom, men som vanligt vid alltför kraftfulla dieter går man upp igen så fort man börjar äta igen

without something there is no nothing

6 dec, 2011 12:58

Forum > Off Topic > Inte bra .___.

Du får inte svara på den här tråden.