Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Klainetråden! 8D

Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Här kommer tråden för alla oss Klaine-lovers! 8D
Klaine är så bra att det behövs en egen tråd för dem, Glee-tråden duger inte. :3

SÅÅÅÅ.... VAD TYCKER NI OM DEM? 8D

Vi Klaine-lovers:

KossanBerta
Stranger
Quidditch
Wingardium Leviosa
Elin@
MonsterCookie
Ida S
Enchanted
Ginnyy

5 dec, 2011 21:04

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 20:37
Antal ändringar: 6

Borttagen

Avatar


Förlåt men borde inte den vara i Glee-tråden? Blir lite jobbigt sen när folk kommer skapa en massa SHIP trådar

5 dec, 2011 21:04

Borttagen

Avatar


^
Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^

5 dec, 2011 21:06

Quidditch
Elev

Avatar


Jag är lätt med här :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

5 dec, 2011 21:06

Stranger
Elev

Avatar


Nej, För jag orkar inte bli störd av en massa non klaine shippers när jag snackar klaine så. Gå du din väg och lev lyckliga i alla dina dagar så kan vi vara kvar här I Klaineland med en massa enhörningar och regnbågar. DON'T RAIN ON MY PARADE!

5 dec, 2011 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^
Men det är fortfarande en del av Glee och hör hemma i Glee tråden. Sen kommer folk göra en massa trådar om andra Ships från Glee och ej. Blir lite stökigt.

5 dec, 2011 21:07

Stranger
Elev

Avatar


Men bara ignorera trådarna då, hur svårt kan det vara? Off topic forumet är till för att man ska gå off topic från HP. I mitt liv finns 3 saker, HP, glee och KLAINE/CrissColfer. Plus så vill jag inte förstöra den andra gleetråden med Fangirling om Klaine.

Btw, My du glömde Louise och Elin.

5 dec, 2011 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
^
Men eftersom att det är väldigt lätt att det bara blir Klaine-snack i glee-tråden och inte särskilt mycket annat så tycker jag att vi fangirls kan få skriva av oss här. ^w^
Men det är fortfarande en del av Glee och hör hemma i Glee tråden. Sen kommer folk göra en massa trådar om andra Ships från Glee och ej. Blir lite stökigt.


Jag ber om ursäkt, men vi Klainers är så pass många och skulle behöva någon stans att "fangirla av oss".
Och ja, det kommer säkert komma någon annan som också gör trådar nu... Men äh, en extra tråd då och då gör väl inte så mycket? ^w^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages3.wikia.nocookie.net%2F__cb20110621152946%2Fglee%2Fimages%2F0%2F0a%2FKlaineTaco.gif

5 dec, 2011 21:12

Borttagen

Avatar


^Nej det har jag inte påstått heller men det blir lite stökigt när det redan finns en tråd du kan prata och diskutera om alla ships. Jag shippar Klaine och jag anser att man diskuterar Klaine i Glee-tråden för det är där det hör hemma.

Btw diggar the gif


Kossanberta - HAHA du ändra ditt inlägg. Nu ser mitt inlägg konstig ut

5 dec, 2011 21:12

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 5 kl. 21:14
Antal ändringar: 2

MonsterCookie
Elev

Avatar


WIHIHIHIHI AWESOME TRÅD! :'D

skriv upp mig ... om tråden får vara kvar alltså?

wolfstar deserved better.

5 dec, 2011 21:12

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D

Du får inte svara på den här tråden.