blanda namn??
Forum > Harry Potter > blanda namn??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
hej allihopa jag tycker det verkar roligt om man typ blandade olika namn ur harry potter typ:
herron=hermione,ron eller snany=snape,ginny säg gärna till om ni kommer på fler roliga sådna "bland namn" 5 dec, 2011 17:52 |
|
prongs
Elev |
harald = harry+ron , HAHA ;D
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 5 dec, 2011 18:11 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
alberforth = albus, aberforth
lunny = luna, giny ruberus = rubeus, sirius fuck the cistem 5 dec, 2011 18:13 |
|
prongs
Elev |
tramphorn = trampis + taggis
slingertass = slingersvans + tramptass taggtass = taggis + trampis månhorn = måntand + tagghorn taggtand = ni fattar slingerhorn slingertand trampsvans tramptand taggsvans månsvans måntagg frorge = fred & george snigelsvans = snigelhorn + slingersvans PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 5 dec, 2011 18:19 |
|
viktor
Elev |
kan inte komma på något just nu
5 dec, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja se förslag på namn blandade med Voldemort
Men iaf, Snape + Voldemort = Snamort 5 dec, 2011 18:54 |
|
Alice Enger
Elev |
5 dec, 2011 18:55 |
|
jolle963
Elev |
Aragron Aragon+Ron
5 dec, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
Draco + Hagrid = Dragrid xD
5 dec, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Tom + Hermione = Tomione, hahahahahahahaahaha ...
5 dec, 2011 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen