Tjuvarnas jul :)
Forum > Off Topic > Tjuvarnas jul :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
hej är det någon mer än jag som följer årets julkalander på SVT?
jag får verkligen den där gamla känslan jag hade när jag var liten och såg på julkalendrarna den som saknats i många år! och jag gillar de flesta av karaktärerna och skådespelarna är bra även om jag har svårt för att se vissa av dem i just en julkalender. det enda som stör mig är att det inte verkar finnas någon riktigt direkt handling. någon som har upptäckt nån? jaja i alla fall så vill jag veta vad ni tycker om den? ![]()
5 dec, 2011 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Den är ju jättebra
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
Följer alltid julkalendern - hur jävla dåligt den än är, typ. x)
Men ja, detta året har dem verkligen lyckats - det är snö, juligt och en ganska ok berättelse. Den känns inte alltför löjlig heller. ^^ 5 dec, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Följer alltid julkalendern - hur jävla dåligt den än är, typ. x) Men ja, detta året har dem verkligen lyckats - det är snö, juligt och en ganska ok berättelse. Den känns inte alltför löjlig heller. ^^ Håller med. 5 dec, 2011 15:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
då är jag inte ensam om att gilla den xD men är det nån av er som fattat huvudhandlingen?
![]()
5 dec, 2011 15:18 |
|
Solkatten
Elev |
^ Haha x) Men den har ju mest bara börjat, kanske det händer mer saker sen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2011 17:29 |
|
luckyBella
Elev |
Cara Riddle Men det är nog typ...att det här året ska bli känd som ''Tjuvarnas jul'' eller något x) Nej, jag har faktiskt inte fattat vad den handlar om än..
5 dec, 2011 17:32 |
|
Borttagen
|
Har inte kollat än. o_o
Den var så fkn dålig förra året och året innan det att jag inte brytt mig om att kolla. 5 dec, 2011 17:36 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Följer alltid julkalendern - hur jävla dåligt den än är, typ. x) Men ja, detta året har dem verkligen lyckats - det är snö, juligt och en ganska ok berättelse. Den känns inte alltför löjlig heller. ^^ THIS ^ Och Ing-Britt är bara den sötaste ♥ (Charlie, alltså)
Tumblr.
5 dec, 2011 17:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
grejen är att allt kan ju inte hända sedan o de flesta julkalendrar brukar man förstå meningen o handlingen med en gång men inte den här xD trots det så har de lyckats få mig att gilla den o det är skickligt
![]()
5 dec, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen