Pepparkakor!
Forum > Off Topic > Pepparkakor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Hej! Jag sökte lite men hittade ingen liknande tråd.
Till saken: Igår bakade jag och det blev pepparkakor! Jag älskar dem! Dels att baka dem men också att dekorera dem! Jag hade bara grön karamellfärg hemma så det blev grön kristyr, men, men. Bilder: ![]() Ett pakethjärta... ![]() Till lillasyrran, som inte var hemma ![]() Han är glad för han har OnePice...xP ![]() Hon är ledsen, fråga mig inte varför... ![]() Haha, konstverk...xD ![]() ~Ingen kommentar~ Och så sist men inte minst, till alla Mugglisar: ![]() ![]() Det är Harry Potter! Woho! (Hans fot gick av, eller rättare sagt, åts av av en hungrig lillasyster) Har ni något pepparkaksminne ni vil dela med er av? Eller någon bild? det kan ni göra här!=) Jaha. 5 dec, 2011 08:47 |
|
Margaret
Elev |
5 dec, 2011 09:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen