Get misstänkt för väpnat rån! [Expressen]
Forum > Off Topic > Get misstänkt för väpnat rån! [Expressen]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahaha, kunde inte sluta garva när jag såg denna artikeln.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1443265/get-misstankt-for-vapnat-ran "En get sitter häktad misstänkt för väpnat rån och att ha försökt stjäla en Mazda 323." "De hävdar att djuret i själva verket är en förvandlad trollkarl." Tycker animagusar borde vara lite mer diskreta... 4 dec, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
Men herregud...
4 dec, 2011 22:29 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
Expressen gör det igen
4 dec, 2011 22:32 |
|
Ida S
Lärare |
Stackars get, synd att han åkte fast </3
"we live together, and harry does all the cooking." 4 dec, 2011 22:33 |
|
leumas vän
Elev |
4 dec, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
^ Fast för snart 3 år sen haha
Still, this is crazy 4 dec, 2011 22:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH TROLOLOLOL XD
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 22:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Expressen gör det igen Fast informationen kommer ju dock inte från Expressen från början?
4 dec, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Expressen gör det igen Fast informationen kommer ju dock inte från Expressen från början? Men den är gammal, de har torka och kommer inte på något bättre 4 dec, 2011 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen