Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HP.LP
Elev |
Hallå hallå alla mugglisar
Vilket är ditt favoritkapitel HP??? Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1. Hej svejs! Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 4 dec, 2011 18:31 |
|
LauraTree
Elev |
Gillar också det kapitlet. Annars gillar jag även när världsmästerskapen och när de är i Kränker. De är så mysiga
4 dec, 2011 18:43 |
|
tite
Elev |
19 år senare ;_; cryes my eyes out...
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 18:45 |
|
Voldemort-vs-us
Elev |
Lätt När harry ´´Dör´´ spänningen var total !
"- You might not like him...but you can't deny...that Dumbledore's got style..." Kingsley Shacklebolt http://28.media.tumblr.com/tumblr_lpqmewKOCS1qe9apmo2_500.gif 4 dec, 2011 18:59 |
|
Dramione99
Elev |
Jag gillar "Nitton år senare" och "Julbalen!" Det är fantastiska delar bägge två!
4 dec, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag gillade bland annat "Snapes värsta minnen" i Fenixorden, jag vet inte varför jag är bara en anti-Snape och en team James. xD
4 dec, 2011 20:04 |
|
Hippogriffen
Elev |
Det är omöjligt för mig att plocka ut ett "favoritkapitel" ur Harry Potter. Alla dessa kapitel har tillsammans skapat Harry Potter-serien och därför älskar jag alla!
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 4 dec, 2011 20:09 |
|
Twix
Elev |
Å... ett favoritkapitel? Det är omöjligt!
Men jag är också väldigt förtjust i kapitlet när Harry kommer in och handlar för första gången i Diagongränd 4 dec, 2011 20:22 |
|
blablablaa
Elev |
oh, kommer inte ihåg vad det heter!
första kapitelet i DH, när Ni-vet-vem och Dödsätarna är på Malfoy Manor! Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 4 dec, 2011 20:24 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Kan inte välja, alla.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen