Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favoritkapitel i HP

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
HP.LP
Elev

Avatar


Hallå hallå alla mugglisar


Vilket är ditt favoritkapitel HP???

Mitt favokap är i alla fall när Harry köper alla saker han behöver inför HOGWARTS i HP 1.

Hej svejs!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

4 dec, 2011 18:31

LauraTree
Elev

Avatar


Gillar också det kapitlet. Annars gillar jag även när världsmästerskapen och när de är i Kränker. De är så mysiga

4 dec, 2011 18:43

tite
Elev

Avatar


19 år senare ;_; cryes my eyes out...

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

4 dec, 2011 18:45

Voldemort-vs-us
Elev

Avatar


Lätt När harry ´´Dör´´ spänningen var total !

"- You might not like him...but you can't deny...that Dumbledore's got style..." Kingsley Shacklebolt http://28.media.tumblr.com/tumblr_lpqmewKOCS1qe9apmo2_500.gif

4 dec, 2011 18:59

Dramione99
Elev

Avatar


Jag gillar "Nitton år senare" och "Julbalen!" Det är fantastiska delar bägge två!

4 dec, 2011 19:00

Borttagen

Avatar


Jag gillade bland annat "Snapes värsta minnen" i Fenixorden, jag vet inte varför jag är bara en anti-Snape och en team James. xD

4 dec, 2011 20:04

Hippogriffen
Elev

Avatar


Det är omöjligt för mig att plocka ut ett "favoritkapitel" ur Harry Potter. Alla dessa kapitel har tillsammans skapat Harry Potter-serien och därför älskar jag alla!

WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV]

4 dec, 2011 20:09

Twix
Elev

Avatar


Å... ett favoritkapitel? Det är omöjligt!

Men jag är också väldigt förtjust i kapitlet när Harry kommer in och handlar för första gången i Diagongränd

4 dec, 2011 20:22

blablablaa
Elev

Avatar


oh, kommer inte ihåg vad det heter!
första kapitelet i DH, när Ni-vet-vem och Dödsätarna är på Malfoy Manor!

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

4 dec, 2011 20:24

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Kan inte välja, alla.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

4 dec, 2011 20:32

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP

Du får inte svara på den här tråden.