Tips på iphone/ipod spel?
Forum > Off Topic > Tips på iphone/ipod spel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M!mm!
Elev |
Behöver lite mer spel till min ipod.
Någon som kan tipsa några roliga spel? Förutom tempelrun det har jag
4 dec, 2011 18:23 |
|
tite
Elev |
Doodle Jump! och Tiny Wings (sök på appstore) Bakery story e också kul. det finns ett kul glass-spel också, jag tänkte fråga grangren vad det heter.
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 18:25 |
|
M!mm!
Elev |
4 dec, 2011 18:26 |
|
tite
Elev |
YÄ
det var något mer.... nånting... kommer inte ihåg ;_; /har du restaurant story också?/ Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 18:28 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 18:29 |
|
M!mm!
Elev |
Skrivet av tite: YÄ det var något mer.... nånting... kommer inte ihåg ;_; /har du restaurant story också?/ Ja Jag ska ge dig kraft så du kommer ihåg det!
4 dec, 2011 18:31 |
|
tite
Elev |
JUSTE. det heter typ Pocket God
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
EARLY BIRD!
Det äger. :3 4 dec, 2011 19:00 |
|
tite
Elev |
JA det är också kul :3
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 4 dec, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
MegaJump är kul och gratis ^^
4 dec, 2011 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen