Harry Potter och Parodin (natthumor)
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Parodin (natthumor)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JustAnnie
Elev |
HAHHAH den är så skööööön! XD
"Jag hörde att ni har dödat proffessor Lockhart, de var ju synd." http://www.youtube.com/watch?v=9FoxaAI0k6U "Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 4 dec, 2011 01:43 |
|
adliitam
Elev |
4 dec, 2011 01:47 |
|
JustAnnie
Elev |
"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 4 dec, 2011 01:48 |
|
Twix
Elev |
Haha, wtf xD
4 dec, 2011 02:00 |
|
JustAnnie
Elev |
"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 4 dec, 2011 02:06 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar den parodin x'D Har sett den så många gånger, men tröttnar inte ;D
"Harry: Nej, vänta nu, nu ger du mig bandet. Lockhart: Tvinga mig. Harry: Turbotutte." "Lockat: Förresten har jag vitt bälte i trolldom! Nu slår vi ihop våra krafter. En för alla ...! Harry: Åå, ingen för dig, din lilla transa! Mm ... Lockat: Ah, shit." "Harry: Yippee-ki-yay Ron: Dearfucker!" Och när Myrtle över inför Talang 2008. Dumbledore: "Iväg med dig nu, din lilla kåta renpojk." Osv. Hahah, älskar den här X'D Världens roligaste parodi :'D ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 dec, 2011 02:36 |
|
Borttagen
|
Den var ju ganska bra tyckte jag
4 dec, 2011 09:31 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Parodin (natthumor)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen