Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] HP suger?

Forum > Harry Potter > HP suger?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hahahahhahahahhahah det absolut roligaste var att alla gick på den.
Och jag måste berömma de flesta på denna sidan som inte blev aggressiva. Förutom Geisha eller vad 17 den typen hette. Om man inte kan acceptera andras åsikter, då har man inget på ett socialt sammanhang att göra.
Jag ville bara sluta fred med er och säga att ni inte ska ta allt så seriöst. Ett skämt borde alla förstå men det verkade inte så

4 dec, 2011 01:15

childhoodlight
Elev

Avatar


Lite svårt att veta när någon trollar eller när någon faktiskt är seriös - det finns människor som har blivit medlemmar här bara för att uttrycka sin åsikt om att HP faktiskt suger. ^^

Däremot så borde man ta det med en nypa salt, alla har ju inte heller samma åsikter som du skrev :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 01:19

Kintsugi
Prefekt

Avatar


[YES! Jag misstänkte att så var fallet!]

Sarkasm och ironi är svårt att se i skriftligt sammanhang och om man fortsätter att spä på till det att en diskussion är så pass upphettad är det definitivt SKITSVÅRT att se genom den sortens "dryghet". :''P

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 dec, 2011 01:19

Borttagen

Avatar


haha indeed.

Men någonstans måste man ju undra. Jag skrev "jag trodde detta var en sida där man INTE gillar HP".. Jag hade ju stannat upp och funderat lite på den. hahahha skojigt värre

Jag tyckte att det vore en liten kul grej att kolla upp. Hur många som blir arga på riktigt och hur många som faktiskt förstår ett lite roligt (enligt mig) skämt.
Det finns mycket konstigt folk Jag är verkligen en av dom men jag har inte så tråkigt i mitt liv att jag söker upp sidor jag inte gillar för att "hata".
Och orkar man anstränga sig så räcker det väl att kolla upp sidan på personen som har skrivit. Då kanske man upptäcker att det var inte så farligt egentligen. Yaaawn.
Geisha var ju den med den mest konstruktiva kritiken. "DU suger". Tack så mycket Väldigt kreativt.

4 dec, 2011 01:22

Borttagen

Avatar


Skönt att du inte menade allvar.
Men somKintsugi säger så är det inte så lätt att se ironin i det hela. Och dessutom gick jag in på din profil, och där stod det faktiskt att du inte gillade HP. Så då vart man liksom ganska övertygad om du förstår.

4 dec, 2011 08:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skönt att du inte menade allvar.
Men somKintsugi säger så är det inte så lätt att se ironin i det hela. Och dessutom gick jag in på din profil, och där stod det faktiskt att du inte gillade HP. Så då vart man liksom ganska övertygad om du förstår.


Hahahahhahahha vart står det?
Det står att jag inte är som harry potter. Är det fel?
Jag är inte harry potter. Är det någon som är det? Inte riktigt sant. Men tack

4 dec, 2011 12:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skönt att du inte menade allvar.
Men somKintsugi säger så är det inte så lätt att se ironin i det hela. Och dessutom gick jag in på din profil, och där stod det faktiskt att du inte gillade HP. Så då vart man liksom ganska övertygad om du förstår.


Hahahahhahahha vart står det?
Det står att jag inte är som harry potter. Är det fel?
Jag är inte harry potter. Är det någon som är det? Inte riktigt sant. Men tack


Hon läste väll fel...

Ganska onödigt tråd men jaja.

4 dec, 2011 14:31

Safrina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skönt att du inte menade allvar.
Men somKintsugi säger så är det inte så lätt att se ironin i det hela. Och dessutom gick jag in på din profil, och där stod det faktiskt att du inte gillade HP. Så då vart man liksom ganska övertygad om du förstår.


Hahahahhahahha vart står det?
Det står att jag inte är som harry potter. Är det fel?
Jag är inte harry potter. Är det någon som är det? Inte riktigt sant. Men tack


Hon läste väll fel...

Ganska onödigt tråd men jaja.

Helt värdelös tråd tycker jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

4 dec, 2011 14:56

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Safrina:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skönt att du inte menade allvar.
Men somKintsugi säger så är det inte så lätt att se ironin i det hela. Och dessutom gick jag in på din profil, och där stod det faktiskt att du inte gillade HP. Så då vart man liksom ganska övertygad om du förstår.


Hahahahhahahha vart står det?
Det står att jag inte är som harry potter. Är det fel?
Jag är inte harry potter. Är det någon som är det? Inte riktigt sant. Men tack


Hon läste väll fel...

Ganska onödigt tråd men jaja.

Helt värdelös tråd tycker jag.

Altså juste eller? Det var väl bra att h*n berättade att h*n inte menade alvar?

4 dec, 2011 15:01

Borttagen

Avatar


Jag gillar starkt att man verkligen inte får säga vad man tycker och tänker här Man måste verkligen älska allt med detta. Vadå onödig tråd. Har ni sett trådarna som finns? Hahahahahhaha Det här är ju verkligen inte den värsta. Ni borde verkligen lära er att chilla lite.
Skit tråkig attityd verkligen

4 dec, 2011 22:35

1 2 3

Forum > Harry Potter > HP suger?

Du får inte svara på den här tråden.